sr2logo
Rzecz o Biznesie
1

Marki VIFON i TaoTao ponownie docenione!

TAN-VIET International S.A. to czołowy importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce. Spółka istnieje na rynku od ponad 25 lat, a marki VIFON i TaoTao należą do jednych z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów. W ofercie handlowej przedsiębiorstwa...

8

Nowoczesna oferta syntetycznych olejów silnikowych

Utrzymująca się na bardzo dobrym poziomie sprzedaż to najlepsza rekomendacja dla olejów z grupy LOTOS SYNTHETIC. Produkty tej linii spółka kieruje do właścicieli niezależnych warsztatów i serwisów specjalizujących się w naprawach samochodów pogwarancyjnych.  –...

2

Innowacja pod znakiem MAHLE

MAHLE w Polsce – jeden z największych pracodawców w województwie wielkopolskim, należący do światowego koncernu i lidera branży motoryzacyjnej, po raz trzeci otrzymuje prestiżowy tytuł Solidnego Pracodawcy Roku. – Wyrażam przekonanie, że zaszczytny tytuł...

1

Goodyear stawia na innowacje i lepszą mobilność

Opony takich marek jak Goodyear, Dunlop, Fulda Sava czy Dębica od lat są znane i cenione przez polskich kierowców. Jednak działalność Grupy Goodyear wykracza poza produkcję i sprzedaż bezpiecznych i trwałych opon. Firma patrzy w przyszłość...

3

Hörmann z Laurem

Firma Hörmann zdobyła pierwsze miejsce w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług Laur Konsumenta 2017. Konsumenci odpowiadający na pytanie: jakie produkty, marki i usługi uważają za najlepsze i warte polecenia w kategorii bramy garażowe, najczęściej wskazywali na markę Hörmann. –...

1

Black & White Style – styl i elegancja

Firma Black & White Style od początku istnienia przyjęła zasadę – „Najważniejsze jest zadowolenie klienta” – stanowi ona podstawowy cel przedsiębiorstwa. Dzięki wprowadzaniu najnowszych rozwiązań technologicznych firma jest w stanie zagwarantować swoim partnerom wyroby o najwyższym...

6

Ósmy Złoty Laur dla Selgros Cash&Carry

Selgros Cash&Carry już po raz ósmy z rzędu został nagrodzony złotym Laurem Klienta w kategorii sieci hurtowni handlowych, pokonując tym samym swoich największych konkurentów na rynku. Klienci docenili przede wszystkim najwyższą jakość produktów spożywczych...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.