sr2logo
FERA.PL – wygodne zakupy dla psów i kotów! - Rzecz o Biznesie

FERA.PL – wygodne zakupy dla psów i kotów!

FERA.PL to jeden z największych internetowych zoologicznych sklepów w Polsce, który w tym roku zdobył złoty Laur Klienta w kategorii „Jakość obsługi klienta”. O przepis na sukces zapytaliśmy Prezesa Zarządu FERA Sp. z o.o. – Sabinę Krupę.

5– W czym tkwi tajemnica sukcesu sklepu FERA.PL?
– W imieniu sklepu FERA.PL pragnę serdecznie podziękować naszym dotychczasowym klientom za oddane głosy i zaufanie, jakim nas obdarzyli, przyznając nam złoty Laur w kategorii „Jakość obsługi klienta”. To wyróżnienie jest dla nas potwierdzeniem, że idziemy w dobrym kierunku. Od początku naszej działalności nieustannie pracujemy nad jakością obsługi. W tym roku uruchomiliśmy nowoczesny magazyn, pozwalający na wydanie nawet kilku tysięcy przesyłek dziennie. Większość naszych paczek dociera do klientów w ciągu 24 godzin.
– Dlaczego warto kupować w FERA.PL?
– Dzięki szerokiej ofercie można bez wychodzenia z domu wybierać spośród 13 000 produktów dla zwierząt. Takiej oferty nie ma żaden sklep stacjonarny. Polacy już dawno docenili zakupy przez Internet – są szybkie i wygodne. To istotne, jeśli zamierzamy kupić duży worek karmy dla psa lub żwirku dla kota. Przy zakupie przez Internet produkt jest nam dostarczany pod same drzwi.
Dzięki współpracy bezpośrednio z dostawcami oferujemy produkty z długą datą ważności. W przypadku marek, które posiadają fabryki w Polsce, towary znajdują się w naszym magazynie już następnego dnia po opuszczeniu fabryki. Oznacza to, że do klienta wysyłamy bardzo
świeży produkt.
Od początku postawiliśmy również na jak najszybszą dostawę. Dzięki powiększeniu magazynu i wdrożeniu nowych rozwiązań logistycznych większość zamówień wysyłamy w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia. Oczywiście warto dodać, że wszystkie zamówienia o wartości powyżej 95 zł dostarczamy kurierem całkowicie za darmo, co oznacza sporą oszczędność pieniędzy i czasu.
– Jakie plany rozwoju ma FERA.PL?
– Pomimo coraz większej ilości realizowanych zamówień nie spoczywamy na laurach. Przyznane nam wyróżnienie traktujemy zarówno jako wielki zaszczyt, jak i zobowiązanie do nieustającego podnoszenia jakości obsługi naszych obecnych i przyszłych klientów. Wnikliwie obserwujemy trendy na rynku zoologicznym, wprowadzamy nowe marki do naszej oferty. Polski rynek zoologiczny wciąż się rozwija, już nie tylko karmimy zwierzęta gotową karmą, ale również zwracamy uwagę na to, jakiej jakości jest to pożywienie. Zwierzęta tak jak i my odczuwają skutki rozwoju cywilizacji, coraz więcej mówi się o alergii u zwierząt oraz ich problemach z życiem w dużych miastach. Dużą część tych problemów można bardzo łatwo rozwiązać, karmiąc psa lub kota odpowiednią karmą.
Nieustannie pracujemy również nad jakością naszej strony. Lepsze opisy produktów, możliwość konsultacji on-line z weterynarzem i bardzo duży wybór karm i akcesoriów sprawiają, że można szybko znaleźć i zamówić idealny produkt dla swojego przyjaciela. Naszym celem jest stworzenie przyjaznego miejsca, z którego nasi klienci będą korzystać zawsze z przyjemnością.
– Dziękuję za rozmowę.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.