sr2logo
Piękno. Ciepło. Wytrzymałość. - Rzecz o Biznesie

Piękno. Ciepło. Wytrzymałość.

O jakości systemów ociepleń decydują trzy czynniki: termoizolacyjność, trwałość i atrakcyjność elewacji. Caparol od 50. lat pracuje nad udoskonaleniem technologii i receptur produktowych. Nasi eksperci przeprowadzają liczne badania, testy, poznają oczekiwania profesjonalistów. Wszystko po to, by naszym klientom oferować trwałe, piękne i pewne systemy ociepleń.

1Energooszczędne rozwiązanie – niekwestionowana opłacalność

Większość ciepła uchodzi przez ściany zewnętrzne budynku. Praktyczne doświadczenie wskazuje, że ocieplenie elewacji systemem Capatect prowadzi do znacznych oszczędności kosztów ogrzewania – o 40%, a w niektórych przypadkach nawet więcej. Solidne ocieplenie elewacji wyraźnie zmniejsza koszty ogrzewania ponoszone przez właścicieli i mieszkańców zimą, a latem chroni przed uciążliwymi wysokimi temperaturami. Ponadto dobrze ocieplone ściany budynku zapewniają wyższy komfort cieplny mieszkania.

Caparol – profesjonalny dostawca rozwiązań

Caparol to marka profesjonalnych farb i systemów ociepleń. Jako pierwszy na świecie opracował recepturę farb dyspersyjnych, a także rozpoczął produkcję dyspersyjnych farb elewacyjnych. Dziś produkty sygnowane marką Caparol są cenione przez wykonawców na całym świecie. Caparol stawia na intensywne prace badawcze oraz innowacyjność. Siłą marki jest umiejętne połączenie zaawansowanych technologii z bogatą ofertą kolorystyczną. Szerokie spektrum specjalistycznych produktów zostało opracowane i przetestowane, aby sprostać wymaganiom różnorodnych podłoży – 700 produktów w 9 kategoriach. W ofercie marki znajdują się farby, systemy izolacji cieplnej, systemy akustyczne, produkty do ochrony i naprawy betonu oraz materiały przeznaczone do profesjonalnej konserwacji i renowacji zabytków. Caparol przywiązuje dużą wagę do roli szkoleń dla partnerów handlowych, wykonawców, architektów czy dekoratorów wnętrz.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.