sr2logo
Marki VIFON i TaoTao ponownie docenione! - Rzecz o Biznesie

Marki VIFON i TaoTao ponownie docenione!

TAN-VIET International S.A. to czołowy importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce. Spółka istnieje na rynku od ponad 25 lat, a marki VIFON i TaoTao należą do jednych z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów.

1

W ofercie handlowej przedsiębiorstwa znajdziemy znane wszystkim zupy i dania błyskawiczne marki VIFON dostępne w różnych wariantach: folia, miski, kubki,
saszetki czy kartonowe pudełka typu „take-away”. Portfolio uzupełnia oferta pikantnych sosów tajskich.
Marka TaoTao, prekursor kategorii produktów orientalnych w Polsce, od wielu lat zajmuje pierwsze miejsca w kategoriach sosów i makaronów. Dzięki szerokiemu zastosowaniu produkty TaoTao stanowią źródło kulinarnych inspiracji dla najbardziej wymagających smakoszy. W ofercie znajdziemy sosy, marynaty, makarony ryżowe, mleczko kokosowe oraz wiele innych półproduktów.
Zdobywca złotego Lauru Konsumenta – marka VIFON

W tym roku marka VIFON po raz kolejny została doceniona przez konsumentów otrzymując godło złotego Lauru Konsumenta 2017! To prestiżowe wyróżnienie jest rezultatem ogólnopolskiego badania, w którym konsumenci wskazywali najlepiej postrzegane przez siebie marki.
Marka VIFON wielu konsumentom kojarzy się z oryginalnym smakiem oraz błyskawicznym posiłkiem. Sympatię zdobywa dzięki urozmaiconej ofercie zup błyskawicznych oraz dań LUNCH BOX, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Asortyment jest nieustannie wzbogacany o nowe smaki i warianty produktów, które spotykają się z pozytywną reakcją miłośników orientalnych rarytasów – tak jak zupa Kurczak Pikantny czy zupy bezglutenowe w kubkach. Fani VIFONA w ofercie znajdą także oryginalne tajskie sosy, których wyrazisty smak zawdzięczamy obecności papryczek chili. Wysokiej jakości składniki, szeroki wybór produktów i niezastąpiony smak, które składają się na szerokie poparcie konsumentów, to wizytówka tej marki.
Marka TaoTao ze srebrnym Laurem Konsumenta

Marka TaoTao to wieloletni lider na polskim rynku sosów i makaronów orientalnych. Jej wysoka pozycja po raz kolejny zaowocowała otrzymaniem srebrnego godła Lauru Konsumenta 2017. Zgodnie z regułami plebiscytu, wyróżnienie rokrocznie przyznawane jest markom, których produkty cieszą się największą popularnością. W portfolio TaoTao można znaleźć ich wiele – sos sojowy (zawiera 34% nasion soi), sos chili słodko-pikantny i słodki oraz makarony ryżowe nitki i wstążki (bezglutenowe, wyłącznie naturalne składniki).
Swój azjatycki charakter marka TaoTao podkreśla szeroką gamą sosów i marynat orientalnych (chili, sojowe, rybny, teryaki), makaronów orientalnych (ryżowe, pszenne) oraz warzyw, owoców i przekąsek. Artykuły doceniane są za wysoką jakość składników, wyrazistość smaków oraz bogactwo aromatów kuchni Dalekiego Wschodu. Warto nadmienić, że wiele z nich doskonale sprawdza się również w polskiej, włoskiej czy śródziemnomorskiej kuchni. Konsumenci dobrze znają i cenią markę za to, że dzięki tradycyjnym recepturom smak jej produktów pozostaje niezmienny.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.