sr2logo
KAZAR zmienia koncept salonów - Rzecz o Biznesie

KAZAR zmienia koncept salonów

Zmiany w wystroju aranżacji i nowa koncepcja salonów Kazar mają oddać to co dla marki najważniejsze, czyli wyznaczanie trendów, najwyższa jakość materiałów, elegancja i niekwestionowane poczucie luksusu. 

6

Dla firmy Kazar niezwykle cenne jest zdanie klientów – to dzięki nim firma nieustannie się rozwija i zdobywa nowe cele. Bogata oferta skierowana jest zarówno do kobiet jak i mężczyzn ceniących oryginalny styl, perfekcyjne wykonanie, a nade wszystko – jakość. Do tego nowoczesny design i rozpoznawalność na światowych rynkach mody – oto, dlaczego marka Kazar cieszy się zaufaniem Klientów.Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zaprezentowano nowy koncept aranżacji salonów, który nie tylko oddaje ducha marki, ale może także konkurować z najlepszymi butikami ekskluzywnych marek na świecie. Włoski projekt nowego konceptu to jednym słowem metamorfoza roku, którą podziwiać można już w pierwszych salonach.
– Postanowiliśmy zmienić wystrój salonów i pójść z duchem czasu. Przestronność, intuicyjność aranżacji, ponadczasowe kolory szlachetnego złota i ciepłego brązu, klimatyczne oświetlenie i wykorzystanie multimediów – to wszystko pozwala przenieść naszych klientów do ekskluzywnego świata mody z najwyższej półki – mówi Anna Wierzbicka, dyrektor marketingu Kazar. – Wykorzystanie najnowszych technologii takich jak ekrany z aktywnym przekazem wizualnym w postaci filmów i prezentacji najnowszej kolekcji oraz e-kiosków ułatwiających proces zakupowy to duży krok w rozwiązaniach Visual Merchandisingowych topowych marek na świecie. Cieszę się, że możemy je od dziś oferować klientom Kazar – dodaje.
Kazar podjął się nie lada wyzwania – pragnie kreować i wyznaczać trendy, bazując na najwyższej jakości materiałów, bezkompromisowej elegancji i niekwestionowanym poczuciu luksusu. Osiągnięciu tych zmian ma sprzyjać postanowienie zmiany wystroju salonów i pójście z duchem czasu. Nowy koncept salonów Kazar zadebiutował 19 października 2016 roku. Pierwszy salon w nowej odsłonie otwarto w Centrum Handlowym Posnania. Autorem odświeżonej aranżacji jest włoski architekt, który doskonale połączył charakterystyczny dla marki elegancki styl i szyk z nowoczesnymi rozwiązaniami w architekturze wnętrz. Drugi salon, także po metamorfozie, został uruchomiony w nowej lokalizacji w Galerii Krakowskiej. Kolejne niesamowite metamorfozy będą odbywać się sukcesywnie w salonach w Budapeszcie, Dubaju, Alfie Białystok i Galeri
Mokotów w Warszawie już niebawem.
To, co ujmuje już od wejścia do każdego z salonów, to klimatyczne światło, które przydaje połączeniu złota i brązu dodatkowej elegancji, zaś wykorzystanie ekranów z przekazem wizualnym i obecność e-kioskow sprzyja nie tylko poczuciu wygody, ale i klasy.
Marka Kazar konsekwentnie realizuje plan dynamicznej ekspansji, z dużym sukcesem otwierając
kolejne salony zagraniczne. W najbliższym czasie przewidziany jest debiut w Londynie i Pradze. Nowy koncept salonów spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów na całym świecie. Nie ulega bowiem wątpliwości, że wysoka jakość, niepowtarzalny styl i elegancja to atrybuty, które nigdy nie wyjdą z mody.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.