sr2logo
Ósmy Złoty Laur dla Selgros Cash&Carry - Rzecz o Biznesie

Ósmy Złoty Laur dla Selgros Cash&Carry

Selgros Cash&Carry już po raz ósmy z rzędu został nagrodzony złotym Laurem Klienta w kategorii sieci hurtowni handlowych, pokonując tym samym swoich największych konkurentów na rynku. Klienci docenili przede wszystkim najwyższą jakość produktów spożywczych i przemysłowych dostępnych w konkurencyjnych cenach oraz wysoki poziom obsługi. Hale Selgros Cash&Carry od lat są ulubionym miejscem zakupów dla właścicieli sklepów, hoteli oraz szefów kuchni.

6

Zapewnianie komfortu klientom
Selgros Cash&Carry, świętujący w tym roku 20-rocznicę działalności na polskim rynku, od lat utrzymuje najwyższy poziom obsługi, rozszerza asortyment oraz zwiększa atrakcyjność swojej oferty. Firma inwestuje również w budowę nowych hal i modernizację istniejących hurtowni. W czerwcu ubiegłego roku Selgros otworzył swoją trzecią hurtownię w Warszawie, gdzie na powierzchni
8000 m2 zgromadzony został jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Dodatkowo w 2016 roku firma zakończyła proces modernizacji hal w całej Polsce, otwierając przebudowane hale w Gdańsku i w Białymstoku.
7– Ósmy złoty Laur Klienta pokazuje z jednej strony jak dobrze oceniają nas klienci, a z drugiej jest dowodem na to, że od lat nasza oferta i jakość obsługi utrzymują się na najwyższym poziomie. Ale my nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie, nagrody są dla nas motywacją do dalszej pracy. Wszystkie nasze działania, jak chociażby zakończona w ubiegłym roku modernizacja hal, podejmujemy właśnie z myślą o klientach. Chcemy sprawić, by zakupy stały się jeszcze bardziej komfortowe, szybkie i przyjemne. Naszym celem jest stworzenie najnowocześniej marki cash&carry w Europie i od lat konsekwentnie to realizujemy – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Transgourmet Polska operatora marek Selgros Cash&Carry i Transgourmet. Przestronność i nowoczesność każdej z 17 hurtowni Selgros Cash&Carry zapewnia klientom komfort zakupów. Przejrzyste ułożenie produktów gwarantuje z kolei możliwość swobodnego porównania cen i wyboru odpowiedniego towaru. Firma dba także o rozwój dodatkowych usług. Klienci z branży HoReCa mogą między innymi liczyć na dowóz zakupionego towaru w odpowiednich warunkach chłodniczych do własnych lokali oraz korzystać ze specjalnie przygotowywanej dla nich oferty. W hurtowniach systematycznie pojawiają się nowości rynkowe, organizowane są prezentacje produktów oraz degustacje na stoiskach promocyjnych.

Życzliwość i profesjonalizm

W relacji z klientem Selgros Cash&Carry stawia przede wszystkim na partnerstwo. Firma jest profesjonalnym partnerem dla prowadzących działalność gospodarczą – w szczególności dla sklepów detalicznych, kiosków, handlu detalicznego oraz dla gastronomii, hotelarstwa, cateringu, stołówek, instytucji opieki społecznej, a także placówek oświatowo-wychowawczych. W Selgros klienci mogą liczyć na komfortowe warunki zakupów, oraz opiekę i doradztwo pracowników firmy zarówno w trakcie zakupów w hali jak i w miejscu prowadzenia przez nich biznesu. W trakcie spotkań przedstawiciele firmy poznają oczekiwania klientów, a także przedstawiają najnowszą ofertę Selgros. Okazją do wymiany opinii są również spotkania z klientami organizowane w poszczególnych hurtowniach.
Firma zapewnia swoim klientom najwyższą jakość obsługi, dodatkowo oferując możliwość uczestniczenia w programach bonusowo-lojalnościowych, takich jak PROGRAM PREMIA czy w Programie SELGROS PARTNER, będącym pakietem bardzo atrakcyjnych rabatów i zniżek na usługi oraz towary partnerów Selgros. Od lat Selgros jest również laureatem szeregu innych nagród przyznawanych przez klientów i partnerów handlowych.

Bogatszy wybór dzięki Transgourmet

Kilkanaście miesięcy temu Selgros Sp. z o. o. zmienił nazwę na Transgourmet Polska Sp. z o. o., tym sam podkreślając swoją przynależność do europejskiego holdingu – giganta. Zmiana miała związek z uruchomieniem drugiego kanału dystrybucyjnego, firmy Transgourmet, specjalizującej się w dowozach produktów spożywczych i przemysłowych do hoteli, gastronomii, cateringu, sieciowych klientów HoReCa oraz punktów zbiorowego żywienia. Bogate zaplecze grupy Transgourmet sprawia, że polska spółka ma dostęp do towarów z własnych zakładów produkcyjnych Transgourmet, oraz produktów pochodzących z całego świata. Ponadto asortyment Selgros Cash&Carry został wzbogacony o marki własne dedykowane dla profesjonalnej gastronomii – Transgourmet Quality oraz Transgourmet Economy.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.