sr2logo
Leasing to nasza pasja, a klienci to dostrzegają i doceniają - Rzecz o Biznesie

Leasing to nasza pasja, a klienci to dostrzegają i doceniają

Już po raz trzeci jakość usług oferowanych przez Getin Leasing zyskała uznanie klientów w niezależnym plebiscycie Laur Konsumenta. 

2

Trzykrotne zdobycie tego wyróżniania premiowane jest elitarnym godłem GRAND PRIX, którym mogą się poszczycić tylko nieliczne firmy. To wyjątkowe odznaczenie jest najlepszym dowodem prestiżu i rozpoznawalności marki oraz zaufania klientów – pamiętajmy, że to ich głos jest każdorazowo decydujący przy wyłanianiu laureata.

Dziękujemy po raz kolejny za okazane nam zaufanie. Cieszymy się, że jakość świadczonych przez nas usług, dostępność dla klientów, proponowane rozwiązania dotyczące finansowania zakupu pojazdów spotkały się z tak wysoką oceną badanych. Jesteśmy najbardziej dynamicznym zespołem sprzedażowym w Polsce, a leasing to nasza pasja. Działamy z odwagą, nie boimy się wyzwań: innowacyjnych produktów, najbardziej szalonych pomysłów, działamy ponad standard. I ta strategia, jak widać, skutkuje. Rozpiera nas duma, że rokrocznie jest to dostrzegane i doceniane przez klientów.  To nie przypadek, że trzeci raz z rzędu otrzymujemy Laur Konsumenta. Włożyliśmy w to dużo pracy i wysiłku – mówi Jolanta Bogusz, dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży w Getin Leasing.

Plebiscyt obejmował zarówno sondaż telefoniczny, jak i w portalach internetowych. Zgodnie z przyjętymi przez organizatorów założeniami, wyniki głosowania były uznawane za wiążące dopiero wtedy, gdy wzięło w nim udział minimum 1000 respondentów.

Celem zakrojonego na skalę ogólnopolską sondażu jest odpowiedź na pytanie, które firmy, produkty lub usługi są obecnie liderami jakości i innowacyjności w swojej branży.

Getin Leasing, otrzymując trzeci rok z rzędu Laur Konsumenta, dowiódł, że w kategorii usług leasingowych jest silną marką, wysoko ocenianą przez klientów.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.