sr2logo
Przede wszystkim dbamy o naszych klientów - Rzecz o Biznesie

Przede wszystkim dbamy o naszych klientów

1aSzanujemy ich czas i wygodę. Wyróżniamy się starannością i dbałością o szczegóły.

Bosch Car Service to sieć blisko 300 autoryzowanych serwisów samochodowych naprawiających kompleksowo auta wszystkich marek. Na całym świecie zrzesza ponad 17 000 warsztatów. Początki sięgają 1921 r., a w Polsce 1992 r.
Właściciel marki Bosch Car Service – firma Bosch przykłada dużą wagę do rozwoju sieci, która stanowi wizytówkę koncernu w oczach kierowcy. Nie każdy zainteresowany warsztat może uzyskać autoryzację Bosch Car Service. Warsztaty znane są na rynku ze swojej fachowości. Gwarantem ich jakości jest Bosch, który dostarcza do sieci specjalistyczny sprzęt diagnostyczny oraz części zamienne. Mechanicy przechodzą gruntowne szkolenia w Centrum Szkoleniowym Bosch, gdzie uczą się nie tylko teorii, ale przede wszystkim zastosowania wiedzy w praktyce. Ich praca, a także kompetencje pracowników Punktu Obsługi Klienta są regularnie kontrolowane podczas testów tajemniczego klienta oraz audytów standardów jakości.

Merytoryczne kwalifikacje warsztatu to jedno, a tzw. „miękkie czynniki” wpływające na jakość oferowanej klientowi usługi to drugie. Zachowanie jednakowego standardu w każdym serwisie, dbałość o szczegóły, takie jak chociażby stosowanie podczas naprawy ochraniaczy na siedzenia, błotniki, kierownicę i dźwignię zmiany biegów, stosowanie druków zleceń, przywieszek przeglądowych, kart kontrolnych oraz książeczek serwisowych, jest podstawowym wymogiem w każdym serwisie Bosch Car Service.

Wygoda klienta, poszanowanie jego czasu i zapewnienie mu poczucia bezpieczeństwa są w sieci Bosch Car Service równie ważne jak fachowa umiejętność naprawy auta. Dlatego klient zawsze otrzymuje własnoręcznie podpisaną kopię druku zlecenia, a wszelakie naprawy nieprzewidziane w zleceniu każdorazowo konsultowane są z klientem telefonicznie. Faktura zawiera przejrzysty wykaz poszczególnych czynności i wymienionych części. Większość serwisów udostępnia auto zastępcze lub możliwość odbioru auta od klienta (usługa door-to-door). Standardem w sieci jest już w tej chwili gwarancja usługi w sieci, co powoduje, że wszystkie serwisy Bosch Car Service funkcjonują jak jeden sprawny organizm, a klient przy 300 serwisach rozsianych na terenie całej Polski ma zawsze blisko i wygodnie. Punkt Obsługi Klienta to miejsce przyjazne, w którym można odpocząć, skorzystać z Internetu i wypić dobrą kawę.

Znaczna część serwisów w Polsce wdrożyła system ISO 9001:2008. Sieć jest regularnym laureatem prestiżowych wyróżnień np. Warsztat Roku, Złota Kierownica, Złote Godło, Konsumencki Lider Jakości oraz Laur Klienta.  Przyszłość sieci Bosch Car Service to przede wszystkim dążenie do jeszcze większego ułatwienia klientowi kontaktu z serwisem, możliwość załatwienia wielu tematów online. Coraz bardziej zaawansowane technologie w autach wymagają również zmian w funkcjonowaniu warsztatów. Serwisy Boscha gotowe są do zmierzenia się z takimi zagadnieniami jak online booking, telematyka czy connected workshop. Przyszłość to prawdopodobnie również auto wymagające coraz mniejszego zaangażowania kierowcy. Jednak w sieci Bosch Car Service to człowiek (klient) i jego potrzeby będą zawsze stawiane na pierwszym miejscu.

Zapraszamy wszystkich klientów oczekujących więcej. Wykaz serwisów Bosch Car Service oraz aktualne promocje znajdą Państwo
na www.bosch-service.pl

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.