sr2logo
Intimeco… W trosce o miłość - Rzecz o Biznesie

Intimeco… W trosce o miłość

Co zrobić, aby Twoje życie intymne odżyło i nabrało barw? Nie robiąc nic, skazujesz się na seksualny niebyt. Potrzebujesz „narzędzi”. Zapewni Ci je marka Intimeco.

intimicoW trosce o miłość
Bliskość. Potrzebna ludzkości od zarania dziejów. Intymne pieszczoty – znali i lubili je chyba wszyscy (nadal lubią!), niezależnie od szerokości geograficznej oraz okresu historycznego. Czy jednak nie wydaje Ci się, że współcześnie podchodzimy do życia intymnego nieco bardziej powierzchownie i machinalnie? Bardzo często traktujemy je jako odskocznię od stresujących obowiązków. Zapominamy przy tym o przyjemnościach. O bliskości właśnie. Marka Intimeco
postanowiła o tym przypomnieć, tworząc produkty dopasowane do indywidualnych preferencji klientów.
Najważniejsi są klienci
Marka Intimeco powstała ponad 2 lata temu. Mimo krótkiego stażu, w szybkim czasie zyskała uznanie grona klientów. Oferuje szeroki wybór produktów w postaci lubrykantów intymnych, żeli i płynów specjalnego przeznaczenia, feromonów oraz suplementów diety. Mają wszystko, czego zapragnie dusza… i ciało.
Bogata miłość nie musi rujnować portfela
Klienci zdążyli przyzwyczaić się do tego, że urozmaicanie życia erotycznego dużo kosztuje. Marka Intimeco wypełniła lukę na rynku, zapewniając klientom dostęp do wysokiej jakości produktów w niewygórowanych cenach. – Postawiliśmy sobie za cel, że każdego powinno być stać na poprawienie swojego życia intymnego. Zadowolenie klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Tym bardziej jest nam miło, że postanowiono wyróżnić markę Intimeco,
przyznając jej Laur Konsumenta – Wyróżnienie 2016 – zaznaczają pomysłodawcy marki. – Uznanie klientów daje nam pozytywną energię do dalszego działania i podbijania kolejnych rynków. Dziękujemy. Pamiętajcie, że robimy to dla Was – dodają.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.