sr2logo
Miejsce dla ciebie, twojego zdrowia, urody i wygody - Rzecz o Biznesie

Miejsce dla ciebie, twojego zdrowia, urody i wygody

Super-Pharm ma wyjątkową na polskim rynku koncepcję marki – to unikatowe połączenie apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Udany mariaż tych trzech elementów promuje naturalną synergię pomiędzy kategoriami zdrowia i urody, a doświadczeni konsultanci, zawsze gotowi do pomocy, oferują profesjonalną poradę i miłą obsługę w tym zakresie. Konsekwentnie realizowana strategia marki pokazuje, że Super-Pharm to nie tylko „Recepta na piękno. Recepta na zdrowie.”, lecz także recepta na rynkowy sukces.

1

Pierwszy w Polsce drugstore
Polki uchodzą za najpiękniejsze w Europie. Ba! Są najpiękniejsze. I choć część osób twierdzi, że to kwestia wrodzonego wdzięku i szyku, to jest to także efekt niesamowitej biegłości w sztuce dbałości o urodę, którą Polki opanowały do perfekcji.
Przypomnijmy choćby czasy przedwojenne, kiedy to nasze babcie i prababcie były w stanie uzyskać nieskazitelnie białą skórę przemywając ją wodą liliową, walcząc w ten sposób z piegami. Historia Heleny Rubinstein czy założyciela marki Max Factor nie przez przypadek powiązana jest właśnie z Polską.
Nie dziwi zatem fakt, że w Polsce – jak tylko stało się to możliwe – pojawiła się sieć Super-Pharm, zdobywając od razu rzeszę fanek. Maj 2001 roku był czasem przełomowym.
Nie tylko dlatego, że to właśnie wówczas pojawiły się dwie nowe stacje metra w Warszawie, ale także z powodu otwarcia pierwszego drugstore Super-Pharm, a słowo „apteka” nabrało dla Polaków nowego znaczenia.

Miejsce stworzone dla klientów

Super-Pharm w morzu coraz to nowych sieci drogeryjnych wyróżnia się z pewnością całościowym podejściem do urody i zdrowia. Piękno traktuje jako wyraz przede wszystkim zdrowego ciała, dobrego wyglądu i zadbanej skóry, nie skupiając się jedynie na pomocy swoim klientkom w sferze make-upu. To traktowanie kobiecej urody w sposób pełny, nie wyrywkowy sprawia, że Super-Pharm
może pochwalić się oddanym i lojalnym gronem klientek. Przez ostatnie 15 lat istnienia firmy w Polsce mogły one nie tylko stale odkrywać kosmetyczne nowości i trendy, ale także zapewnić swoim pociechom produkty pielęgnacyjne najwyższej jakości oraz porady ekspertów pomagające w codziennej trosce o dzieci.
Super-Pharm zmieniała się wraz z Polkami, które umiejętność idealnego odczytywania ich potrzeb przez markę nagradzają lojalnością wobec niej. Nie jest przypadkiem, że do programu lojalnościowego Klub Lifestyle należy już ponad milion polskich konsumentek. Wyjątkowy koncept połączenia drogerii z apteką, który jest dostępny w ponad 900 miejscach na całym świecie, nadał nowy wymiar dbałości o urodę i kobiece piękno.
Mówiąc o Super-Pharm, nie sposób nie wspomnieć o stałych promocjach, akcjach specjalnych czy szalonych obniżkach cen na poszczególne produkty, które Polki szczególnie uwielbiają. Regularnie na nową gazetkę z ofertami Super-Pharm czeka kilka milionów klientek, które mogą czerpać wiedzę i inspirację z coraz dynamiczniejszych i interaktywnych form kontaktu z marką przez media elektroniczne i społecznościowe.

Klienci i branża doceniają działania Super-Pharm

Marka jest wielokrotnie nagradzana za jakość obsługi klientek poprzez markowy fanpage oraz za proklienckie podejście do fanów. Obsługa klienta, profesjonalizm i najwyższe standardy działania to kolejne obszary, które są powodem do dumy i za które Super-Pharm regularnie otrzymuje takie nagrody jak Laur Konsumenta, Jakość Obsługi SuperBrands. Te wszystkie składowe powodują, że można bez zbytniej i sztucznej skromności stwierdzić, że sieć Super-Pharm odkryła receptę na sukces na polskim rynku. Plany rozwoju zaś to nie tylko zwiększanie liczby placówek, ale także przedstawianie klientkom nowych rozwiązań, pomysłów na bycie zdrową i piękną przy wykorzystaniu najnowocześniejszych metod i narzędzi. Kolejne 15 lat z pewnością będą jeszcze piękniejsze i dla Polek, i dla Super-Pharm.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.