sr2logo
Florovit ma już 40 lat! - Rzecz o Biznesie

Florovit ma już 40 lat!

Nawozy ogrodnicze Florovit są obecne na polskim rynku od 40. lat i wciąż są najbardziej znaną marką w swojej kategorii. Do zakupu nawozów Florovit przekonuje ich najwyższa jakość oraz doskonałe dopasowanie do zróżnicowanych potrzeb poszczególnych grup roślin. Florovit zyskał uznanie także w oczach ekspertów, co zaowocowało przyznaniem serii nawozów organicznych Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich 2016 podczas tegorocznych targów Gardenia.

4

Marka Florovit to nie­kwestionowany nr 1 w oczach konsumen­tów, o czym po raz kolejny przekonu­ją wyniki sondażu popularności Laur Konsumenta 2016. W tegorocznej edycji programu Florovit uplasował się na I miejscu, uzyskując 41% gło­sów w segmencie nawozów do roślin ozdobnych. Wysoką pozycję marki na rynku potwierdzają także badania przeprowadzone przez instytut MillwardBrown w październiku 2015 r. Kolejną ważną informacją płynącą z badań rynku jest fakt, iż rośnie świadomość i poziom edukacji użytkowników produktów ogrodniczych w związku z czym sukcesywnie wzrasta liczba osób stosujących nawozy w pielęgnacji roślin.

– Dlatego warto zacytować twarde dane pochodzące z analizy MillwardBrown, które budują wiedzę o preferencjach konsu­mentów i jednocześnie wskazują tren­dy w zachowaniach zakupowych oraz postrzeganiu marek – mówi Michał Dworak, dyrektor ds. sprzedaży i mar­ketingu chemii gospodarczej, kosmetyków, roduktów leczniczych i nawozów w Grupie INCO SA. Nawozy stosuje już 83% respondentów. Istotny jest fakt, iż utrzymuje się ogólny trend lojalności użytkowników wobec danej marki. Aktualnie jest on na pułapie 55%, a najlepiej znaną marką po­zostaje

Florovit – zarówno na poziomie znajomości spontanicznej, jak i wspo­maganej. Marka sukcesywnie zdobywa zwolenników w największym segmencie rynku, jakim niewątpliwie są nawozy do trawników. „Mistrzowski trawnik” – nawóz do trawników z mchem jest nie tylko wysoce skuteczny, lecz również wydajny i wygodny w stosowaniu.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.