sr2logo
Jesteśmy atutem firmy - Rzecz o Biznesie

Jesteśmy atutem firmy

Mając przed oczyma obraz Warbudu, mogę mówić o dobrych pensjach i corocznych premiach, o różnego rodzaju benefitach. Mogę również kojarzyć go ze wsparciem w rozwoju zawodowym, a więc licznymi szkoleniami, dofinansowaniem do studiów, refundacją kosztów kursów czy egzaminów na uprawnienia budowlane.

3Jednak przede wszystkimWarbud tworzą ludzie: to, w jaki sposób ze sobą współpracują, jak się do siebie odnoszą i jakim darzą się szacunkiem, bez względu na zajmowane stanowisko i hierarchię w firmie oraz jak zgrane tworzą zespoły na budowach i w biurach. Pracują u nas zarówno pracownicy fizyczni, jak i umysłowi, ludzie młodzi, zatrudniani bezpośrednio po studiach oraz osoby w wieku 50+. Każdy z nas ma odmienne doświadczenia, reprezentujemy różne zawody i specjalizujemy się w różnych dziedzinach. Naszym wspólnym celem jest sukces naszej firmy. My, ludzie jesteśmy prawdziwym atutem firmy. Szczególnie dumna czuję się z przynależności do Warbudu, gdy pracownicy pomagają nie tylko sobie nawzajem, ale również innym potrzebującym w spontanicznych lub zorganizowanych akcjach wolontariatu. Dzięki natychmiastowej pomocy finansowej, materialnej i prawnej udzielonej przez współpracowników, koleżanka, której spaliło się mieszkanie, mogła od razu wynająć nowe lokum i rozpocząć w miarę poukładane życie. Na apel kolegi zbierającego fundusze na przeprowadzenie za granicą poważnej operacji jego synka, który urodził się z wadą serca, odpowiedziało bardzo wiele osób. Wspólnie zebraliśmy ponad 30 tys. zł. Jedna z naszych koleżanek, pomimo licznych obowiązków zawodowych i rodzinnych, znajduje czas i motywację, aby kilka razy w roku zorganizować zbiórkę rzeczy i osobiście zawieźć je dzieciom z domów dziecka. Warbud to wymagający pracodawca, ale również społeczność, w której codziennie realizujemy ambitne cele z niemalejącym zaangażowaniem.

Małgorzata Kowalczyk,
Kierownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Pracuje w Warbudzie i dla Warbudu ponad 10 lat.

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.