sr2logo
Florovit nr 1 w Polsce - Rzecz o Biznesie

Florovit nr 1 w Polsce

Nawozy Florovit, obecne na rynku od prawie 40. lat, to najczęściej wybierana przez konsumentów marka. Do zakupu przekonuje ich najwyższa jakość oraz doskonałe dopasowanie do zróżnicowanych potrzeb poszczególnych grup roślin. Florovit zyskał uznanie także w oczach ekspertów, co zaowocowało przyznaniem serii nawozów w wiadrach 4 kg Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich 2015.

florMarka Florovit to niekwestionowany nr 1 w oczach konsumentów, o czym przekonują wyniki sondażu popularności Laur Konsumenta 2015. W tegorocznej edycji programu Florovit uplasował się na I miejscu, uzyskując 35% głosów w segmencie nawozów do roślin ozdobnych. Wysoką pozycję marki na rynku potwierdzają także badania przeprowadzone przez Dom Badawczy Maison. Z badania DBM przeprowadzanego cyklicznie i w oparciu o jednolity kwestionariusz pytań jasno wynika, iż w stosunku do lat 2011 i 2013 widocznie wzrosła liczba osób używających nawozów do roślin.

– Dlatego warto zacytować twarde dane pochodzące z analiz DBM, które budują wiedzę o preferencjach konsumentów i jednocześnie wskazują trendy w zachowaniach zakupowych oraz postrzeganiu marek – mówi Michał Dworak, dyrektor sprzedaży i marketingu nawozów w Grupie Inco SA. Nawozy stosuje już 64% respondentów. Istotny jest fakt, iż wg tego samego badania sukcesywnie rośnie ogólny trend lojalności użytkowników wobec danej marki. Aktualnie utrzymuje się on na pułapie 57%, a najlepiej znaną marką pozostaje Florovit – zarówno na poziomie znajomości spontanicznej, jak i wspomaganej. Marka sukcesywnie zdobywa zwolenników w największym segmencie rynku, jakim niewątpliwie są nawozy do trawników. „Mistrzowski trawnik” – nawóz do trawników z mchem jest nie tylko wysoce skuteczny, lecz również wydajny i wygodny w stosowaniu.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.