sr2logo
Obsessive inspiruje i rozpala zmysły – marka, którą się kocha - Rzecz o Biznesie

Obsessive inspiruje i rozpala zmysły – marka, którą się kocha

To dopiero początek 2015 roku, a produkty Obsessive już zostały docenione dwoma Laurami Konsumenta! Zdobyte tytuły dotyczą kategorii: bielizna i kostiumy erotyczne oraz bielizna XXL.

obsTysiące użytkowników portali oraz stron internetowych uznało, że bielizna, która za zadanie ma inspirować, bawić i dostarczać mnóstwa pozytywnych emocji nie ma sobie równych. Twórców marki niezwykle cieszy również fakt, iż zauważono, że miłość, radość i zabawa niekoniecznie noszą rozmiar XS!
Obsessive niezmiennie cieszy się ogromną popularnością pośród polskich par, ale nie tylko! Ta fantastyczna bielizna dostępna jest w ponad 40. krajach świata! Kusi, rozpala zmysły i zachęca pary do zabawy we dwoje. Jak to się dzieje, że bielizna Obsessive tak mocno… uzależnia? To za sprawą idealnie połączonych świetnych pomysłów, nieustającego poczucia humoru, innowacyjnych technologii oraz dbałości o nawet najdrobniejsze szczegóły. Marka stawia na ciągły rozwój, poszukuje inspiracji i cały czas zaskakuje. Nie tylko produktami, ale także kreatywnymi akcjami, w które angażuje pary.

Idealnym przykładem może być tegoroczna kampania walentynkowa pod hasłem „Wyznaj Miłość”, która łączyła miłosne wyznania i świat online. Głównym punktem działań były kina Cinema City w całej Polsce. Obsessive zaskoczyło blisko 865 000 zakochanych – nie tylko przed seansami (najnowszym spotem reklamowym), ale nawet… w kinowych toaletach, gdzie naklejonych zostało prawie 800 niezwykle inspirujących naklejek! Kreatywna akcja zachęcała do flirtów, uśmiechów i sprawiania przyjemności drugiej osobie. Kulminacją pozytywnych emocji był walentynkowy wieczór w C.H. Bonarka w Krakowie. To właśnie tam, przed seansem głośno reklamowanego hitu „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, Obsessive obdarowało wszystkich obecnych na sali kinowej prezentami. 318 niezwykle gorących paczuszek trafiło w ręce zakochanych i umiliło im wieczór we dwoje.

Idealnym podsumowaniem walentynkowej akcji Obsessive jest ponad 1600 wyznań na specjalnie przeznaczonej do tego tablicy oraz prawdziwe oblężenie Instagrama, na którym znalazło się ponad 800 wyznań będących jednocześnie zgłoszeniami do konkursu.

Skąd takie pomysły? To proste. Misją marki jest pobudzanie wyobraźni, realizacja fantazji, a także… łamanie konwencji. Przecież kocha się zawsze i wszędzie, niezależnie od okoliczności i miejsca. Marka Obsessive ogromną uwagę przywiązuje do celebrowania miłości – podpowiada, zachęca, inspiruje. Dzięki temu tak skutecznie rozpieszcza kobiety i kusi mężczyzn. Pomaga parom na całym świecie bawić się w sposób niekonwencjonalny i radosny, dbając o utrzymanie wysokiej temperatury w każdym związku!

Liczne nagrody, którymi nagradzana była marka (m.in. Dynamiczna Firma 2012, Jakość Roku 2012, złoty Laur Klienta 2013, Top Marka 2013, Konsumencki Lider Jakości 2013, czy nagroda QI Product 2013 – produkt najwyższej jakości) potwierdzają, jak wiele radości i fantastycznych chwil we dwoje przynosi swoim klientom, dostarczając równocześnie pracownikom marki Obsessive ogromu motywacji do dalszych działań!

Obsessive to jednak nie tylko zabawa i frywolność.

Podstawą działalności firmy jest profesjonalne i uczciwe podejście do relacji biznesowych. Wsparcie udzielane klientom biznesowym, a także uwaga, jaką właściciele marki przywiązują do relacji business-to-business są podstawami jej codziennego funkcjonowania.
Wszystkim, którzy przyczynili się do przyznania tych przynoszących nam ogromną satysfakcję nagród, Obsessive gorąco dziękuje!

You may also like...

Informujemy, że osoby identyfikujące się nazwą tytułu Laur Konsumenta/Klienta proponujące nabycie znaku w kwocie 500zł nie są w żaden sposób związane z organizatorem konkursu Laur Konsumenta/Klienta, a ich działania mają charakter wyłudzenia. Prosimy o zgłaszanie wszelkich prób kontaktu w wyżej wymienionych przypadkach.