sr2logo
Lidl Polska wyróżniony za marki własne - Strony Rynku

Lidl Polska wyróżniony za marki własne

Lidl Polska to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów spożywczych, która liczy już ponad 600 placówek na terenie całego kraju i zatrudnia ponad 15 000 pracowników. Od 15 lat marka zdobywa zaufanie milionów klientów i wyznacza trendy na rynku proponując wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych, niskich cenach. Firma stawia na produkty marek własnych, nie tylko w kategorii spożywczej, ale również w segmencie artykułów przemysłowych.

13Firma od lat rozwija swoje marki w kategoriach artykułów przemysłowych. Najbardziej znane to m.in.: odzież dla kobiet i mężczyzn Esmara oraz Livergy, ubranka dla dzieci i młodzieży marek Lupilu oraz Pepperts, sprzęt elektroniczny SilverCrest, czy elektronarzędzia Parkside. Dużą popularnością wśród klientów cieszy się także kolekcja sportowa Crivit, przede wszystkim kurtki softshell oraz buty do biegania, które doceniane są za bardzo dobrą jakość wykonania oraz przystępne ceny. Lidl dba o to, by w ofercie pojawiało się jak najwięcej produktów wyróżnionych certyfikatami świadczącymi o wysokich standardach społecznych oraz ochronie środowiska naturalnego. Wszystkie tekstylia dostępne w Lidlu posiadają certyfikat Tekstylia Godne Zaufania OEKO-TEX®. W asortymencie pojawiają się także wysokiej jakości ubrania lniane oraz tekstylia dla dzieci z bawełny organicznej ­– Pure Collection by Lupilu. Drewniane zabawki Playtive Junior dostępne w Lidlu posiadają certyfikat FSC®, co oznacza, że drewno, z którego wykonano produkty, pochodzi z lasów o wysokich standardach prowadzonej gospodarki leśnej, poddanej ścisłej kontroli. – Naszą strategią jest dostarczanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych, niskich cenach. Produkty marek własnych Lidl spotykają się z uznaniem klientów, wiąże się to z trendem smart shoppingu ­– konsumenci szukają promocji i atrakcyjnych ofert, ale przy tym zwracają uwagę na wysoką jakość. Bardzo się cieszymy, że takie marki jak SilverCrest czy Parkside są doceniane przez klientów ­– mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska. Lidl nie ustaje w rozwijaniu swoich marek własnych w segmencie artykułów przemysłowych. Firma wprowadza nowe kategorie produktów oraz niespotykane dotąd kolekcje jak np. Crivit PRO czy Esmara Premium. 18 września we wszystkich sklepach sieci pojawi się kolekcja ubrań damskich zaprojektowana przez Heidi Klum. Tym samym Lidl polepsza swoją ofertę tekstyliów, poprzez nadanie jej różnorodności oraz wprowadzając do kolekcji najnowsze trendy ze świata mody. Główna idea kampanii to moda, na którą każdy może sobie pozwolić.

Follow by Email
LinkedIn
Share