sr2logo
PizzaPortal zwycięzcą w kategorii jedzenie online - Strony Rynku

PizzaPortal zwycięzcą w kategorii jedzenie online

Złoty Laur Konsumenta w kategorii Serwisy online – jedzenie na zamówienie w 2017 r. został przyznany PizzaPortal.pl

1– Dynamiczny rozwój naszego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej do zamawiania jedzenia przez Internet został doceniony przez naszych klientów. Za pośrednictwem
PizzaPortal.pl zamówienie złożyło już prawie 2 mln klientów. Serdecznie dziękujemy za uznanie i zapewniamy, że w najbliższym czasie skupimy się na dalszym rozwoju naszego serwisu, dostarczaniu nowych funkcjonalności oraz podnoszeniu jakości obsługi – mówi Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.

PizzaPortal.pl – działający od 2010 roku – pierwszy w Polsce serwis do zamawiania jedzenia przez Internet ma w swojej ofercie około 3000 restauracji w prawie 300 polskich miastach. W serwisie odnaleźć można każdy rodzaj kuchni: od najpopularniejszej wśród Polaków kuchni włoskiej, poprzez polską, amerykańską, indyjską, ale również azjatycką, czy obecnie bardzo popularne sushi z kuchni japońskiej.

Sposób skorzystania z PizzaPortal.pl jest bardzo prosty i niezwykle przyjazny dla użytkownika – wystarczy wpisać adres dostawy jedzenia, wybrać ulubioną restaurację i danie oraz zapłacić za złożone zamówienie – gotówką przy odbiorze lub wygodnie przez Internet.

Jak zapewnia Bartosz Sala – PizzaPortal.pl nie jest jednak jedynie pośrednikiem pomiędzy restauracjami a konsumentami. Dysponując bogatym know-how, doświadczeniem i wsparciem naszych inwestorów, mamy ambicję być również doradcami dla naszych partnerów-restauratorów i wspólnie pomóc im rozwijać ich biznes. Przywiązujemy również bardzo dużą wagę do jakości obsługi, do współpracy zapraszamy restauracje mające dobre opinie. Ponadto na naszym portalu każdy użytkownik może ocenić jakość zamówionego jedzenia, co jest wskazówką dla innych klientów. Najlepiej oceniane restauracje są promowane i znajdują się najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Potencjał PizzaPortal dostrzegli również inwestorzy. Firma jest wspierana przez AmRest, który prowadzi sieć restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej pod takimi markami jak KFC, PizzaHut, Starbucks oraz światowego lidera w branży zamawiania jedzenia przez Internet – Delivery Hero.

Follow by Email
LinkedIn
Share