sr2logo
Lidl – mądry wybór - Strony Rynku

Lidl – mądry wybór

Lidl Polska to dynamiczna i odnosząca sukcesy sieć sklepów spożywczych, która liczy już ponad 600 placówek na terenie całego kraju i zatrudnia 15 000 pracowników.
Od 15 lat marka zdobywa zaufanie milionów klientów i wyznacza trendy na rynku, proponując wysokiej jakości produkty spożywcze w atrakcyjnych, niskich cenach.

7Lidl koncentruje się na rozwijaniu oferty marek własnych, których obecnie ma ponad 100. Bezpieczeństwo i powtarzalną, wysoką jakość produktów potwierdzają badania w zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach. Oprócz badań, kluczowa jest także współpraca z dostawcami, od których Lidl wymaga certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie. Współpraca z polskimi producentami jest dla Lidla priorytetowa – sprzedaż polskich artykułów spożywczych stanowi ponad 70% obrotu firmy.

Przystępne ceny to obok wysokiej jakości mocny wyróżnik oferty Lidla. Klienci to doceniają. Z myślą o nich Lidl poszerza asortyment o produkty certyfikowane, np. jabłka grójeckie z unijnym certyfikatem Chronione Oznaczenie Geograficzne, wodę Saguaro Junior opiniowaną przez Instytut Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka, a także asortyment z logo EU ORGANIC BIO LOGO, Rainforest Alliance, UTZ oraz MSC.

Duże znaczenie w ofercie Lidla mają koncepty Ryneczek Lidla, w ramach którego oferowane są świeże warzywa i owoce, dostarczane do sklepów każdego dnia, oraz Chrupiące z pieca, czyli strefy odpieku pieczywa. Lidl jest w Polsce pionierem jeżeli chodzi o tygodnie tematyczne, przede wszystkim te promujące kuchnie różnych stron świata. Ale Lidl to również ciekawa, zmieniająca się co tydzień oferta produktów przemysłowych i tekstyliów, w tym marek premium w atrakcyjnych cenach.

Lidl wyprzedza działania konkurencji i wyznacza trendy w zakresie promocji produktów i marki. W sierpniu 2012 r. firma rozpoczęła wielowymiarową kampanię „Pascal kontra Okrasa” z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy, której głównym celem było budowanie wizerunku marki poprzez edukację oraz inspirowanie Polaków do kreatywnego gotowania. Pomysł z kulinarnymi ambasadorami realizowany jest do teraz – aktualnie Karol Okrasa wraz z trenerką żywieniową Darią Ładocha rywalizują na przepisy pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Kulinarny koncept Lidla to także Cukiernia Lidla, prowadzona przez Pawła Małeckiego.

Warto podkreślić, że w przyjętą strategię firmy integralnie wpisany jest zrównoważony rozwój realizowany pod hasłem „W trosce o lepsze jutro”, a wszystkie działania, w które sieć jest zaangażowana, opierają się na pięciu filarach: społeczeństwo, pracownicy, asortyment, dostawcy i środowisko.

Follow by Email
LinkedIn
Share