sr2logo
Cukier Królewski na szóstkę! - Strony Rynku

Cukier Królewski na szóstkę!

Już po raz szósty Cukier Królewski zwyciężył w prestiżowym programie Laur Konsumenta. Zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, co oznacza, że konsumenci uznali go za najpopularniejszą markę cukru w Polsce. 

cuk

Złoty Laur Konsumenta to jeden z najbardziej znanych w Polsce programów weryfikujących popularność marek i produktów. Dzięki niemu co roku zyskujemy wiedzę, które z nich są aktualnie najwyżej cenione oraz cieszą się uznaniem wśród kupujących. To kolejne złoto dla producenta. Marka otrzymała to godło również w latach: 2010, 2012, 2013, 2015 oraz 2016. Dodatkowo uzyskała tytuł – Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014) – nagrodę specjalną, będącą wyróżnieniem dla brandów, które w przeciągu ostatnich dziesięciu lat cieszyły się niesłabnącą popularnością wśród respondentów.

– Laur Konsumenta jest szczególną nagrodą, ponieważ odzwierciedla nie tylko poziom popularności marki, ale i zaufania do niej. Opinia konsumentów jest dla nas niezwykle ważna. Możemy zapewnić, że nie spoczniemy na laurach i nadal z wielką radością, ale i satysfakcją będziemy dostarczać produkty najwyższej jakości – komentuje Beatrycze Grela – dyrektor marketingu Südzucker Polska S.A.

Marka Cukier Królewski pojawiła się na polskim rynku w 1999 roku, a jej pierwszym produktem był cukier biały 1 kg. Przez lata producent znacznie poszerzył ofertę – dziś jest to 18 produktów, m.in. cukier puder, cukier trzcinowy, cukier kryształ gruby, cukier kandyz kruszony, cukier trzcinowy Bio, cukier perlisty i wiele innych. Od kilku lat pod marką Cukier Królewski systematycznie wprowadzane są nowe artykuły w niespotykanych dotąd na polskim rynku opakowaniach. Warto wymienić więc tutaj np. drobny cukier biały i trzcinowy w kartonie z zakrętką, cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400 g, czy cukier puder w młynku.

To niemały powód do dumy dla firmy Südzucker Polska S.A., ponieważ większość z tych rozwiązań posiada jako jedyna na polskim rynku w kategorii cukru. Dzięki innowacyjnym opakowaniom, marka Cukier Królewski kojarzona jest z nowoczesnością i praktycznością, ale też z wysoką jakością.

Zdaniem producenta, poza wyjątkowymi produktami, u podstaw sukcesu marki leży również skuteczna komunikacja z konsumentem. Cukier Królewski realizuje niestandardowe działania promocyjne – na terenie Polski niejednokrotnie można było spotkać np. oryginalne gofrobusy oraz lemonbusy promujące akcję „Słodkie gesty”. Jej założeniem była popularyzacja wzajemnej życzliwości i wymieniania się sympatycznymi gestami.

Potwierdzenie niesłabnącej popularności możemy zaobserwować m.in. na fanpage’u Cukru Królewskiego – www.facebook.com/ZycieJestSlodkie. Obecnie stronę Życie Jest Słodkie obserwuje już ponad 71 000 osób, co oznacza, że cieszy się największym zainteresowaniem spośród fanpage’y wszystkich producentów cukru w Polsce.

Follow by Email
LinkedIn
Share