sr2logo
Piąty Laur dla Vivusa! - Strony Rynku

Piąty Laur dla Vivusa!

Oferta dopasowana do potrzeb konsumentów, wysoka jakość i dostępność usług, a także wykorzystanie najnowszych technologii sprawiają, że Vivus Finance jest najbardziej cenionym pożyczkodawcą internetowym w Polsce. Firma niezmiennie cieszy się zaufaniem klientów, czego potwierdzeniem jest jej piąty Laur Klienta w kategorii „Pożyczki internetowe”.

viv

– Vivus Finance po raz kolejny został nagrodzony prestiżową nagrodą Laur Klienta. Od początku naszego istnienia staramy się jak najlepiej spełniać potrzeby naszych klientów. Ta nagroda jest potwierdzeniem, że robimy to dobrze! Dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzają. Nie przestaniemy o nie zabiegać – mówi Ewa Wernerowicz, dyrektor Pionu Operacji w Vivus Finance.
Vivus to nie tylko pożyczkodawca, ale lider sektora FinTech, który w ciągu kilku lat swojej obecności na polskim rynku przeprowadził prawdziwą rewolucję w branży consumer finance. Swoją pozycję Vivus zbudował inwestując w innowacje. Dzięki wprowadzanym przez siebie rozwiązaniom firma wyznacza trendy na rynku finansowym. Rozwój i popularność Vivusa doprowadziły do uproszczenia oferty pożyczek gotówkowych oraz procesu ich udzielania w całej branży finansowej. Zastosowane przez niego rozwiązania (jak choćby suwaki ułatwiające wybór kwoty i okresu pożyczki) stały się standardem nie tylko w pozostałych firmach pożyczkowych, ale i w bankach. Klienci potrzebowali bowiem dokładnie takiego narzędzia – pozwalającego im poznać pełne koszty pożyczki w sposób szybki i czytelny.

Przekłada się to na zaufanie klientów wobec marki – Vivusowi zaufało już ponad milion Polaków. Firma stała się też doskonałym przykładem, jak w branży FinTech rozwinąć się od startupu do dochodowej organizacji. Swój sukces Vivus zawdzięcza rozwiązaniom technologicznym – pożyczki udziela nawet w 15 minut, a wykorzystuje do tego między innymi ocenę wiarygodności klienta opartą o Big Data.

– Polacy cenią nowoczesne i wygodne usługi finansowe, dopasowane do swoich oczekiwań, dlatego cieszy nas, że tak wielu z nich nas wybrało. Cały czas rozwijamy nasz produkt i dzięki temu utrzymujemy pozycję lidera. Chcemy pokazać, że nowe technologie nie tylko świetnie współpracują z operacjami finansowymi, ale są już ich nieodłącznym elementem – dodaje Ewa Wernerowicz.
Vivus jest prekursorem zmian w podejściu do klienta. Jako jedna z pierwszych firm na rynku zrozumiał, że wzorowo prowadzona infolinia to nie wszystko. Korzysta z własnych, autorskich rozwiązań i narzędzi umożliwiających skierowanie odpowiedniego przekazu marketingowego w momencie, gdy klient wykazuje zainteresowanie skorzystaniem z usług finansowych lub jego zachowania online sugerują, że może być nimi wkrótce zainteresowany. Vivus gwarantuje również klientowi wygodny dostęp do pożyczki w każdym miejscu i czasie – można ją wziąć przez smartfon, tablet czy komputer. Najnowsze hasło reklamowe spółki „Żyj po swojemu” doskonale obrazuje zmiany na rynku. I pokazuje, co umożliwiać powinny swoim klientom firmy chcące odnieść sukces. Ewolucja komunikacji marketingowej, jaka dokonała się kilka lat temu, zmieniła podejście firm , którym zależy, by zbudować wokół swojej marki lojalną społeczność „ambasadorów” którzy będą polecać markę kolejnym klientom.

Nie dziwi więc, że zdecydowana większość klientów Vivusa chętnie poleca jego usługi swoim znajomym.

 

Follow by Email
LinkedIn
Share