sr2logo
Solidność w modzie - Strony Rynku

Solidność w modzie

Solar Company to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku mody, założona w 1989 roku przez trzech współwłaścicieli, mająca swoją siedzibę w Poznaniu. Jej kolekcje charakteryzują się oryginalnością oraz niepowtarzalnością, tworzone z myślą o kobietach aktywnych, nowoczesnych i pewnych siebie.  

5Czym byłby dobry pomysł, gdyby nie ludzie, którzy są w stanie go urzeczywistnić?! Dbałość o pracowników to priorytet w firmie, w której kreatywność i kontakt z klientem to codzienność. Wynikiem zrozumienia tej zależności jest wyróżnienie firmy Solar w tegorocznej edycji projektu Solidny Pracodawca Roku.

Perfekcjonizm w każdym calu

Doskonała jakość materiałów, oryginalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenia projektowanych ubrań i akcesoriów to klucz do sukcesu firmy Solar. Odzież zaprojektowana jest zgodnie z najnowszymi trendami. Krój, dzięki któremu ubrania dobrze leżą na rzeszy klientek, to wynik pracy sztabu specjalistów, bez których w branży modowej nie da się utrzymać pozycji lidera. Marka Solar dba o każdy szczegół. Doskonałym tego przykładem jest projekt sklepu firmowego w Starym Browarze, który został utrzymany w estetyce minimalizmu, który od kilku sezonów stał się dominującym kierunkiem zarówno w modzie, jak i architekturze. Solar to nie tylko firma, to przede wszystkim ludzie! Przedsiębiorstwo dba nie tylko o swoich pracowników, ale wspiera liczne projekty, w tym edukacyjne np. cyklicznie organizuje warsztaty dla studentów poznańskiego Uniwersytetu Artystycznego i kulturalne – Solar od lat jest partnerem festiwalu
jazzowego Enter Enea Music Festiwal, którego dyrektorem artystycznym jest Leszek Możdżer, i na stałe współpracuje z poznańskimi Teatrami Wielkim, Polskim i Muzycznym. Firma angażuje się także w kampanie społeczne, takie jak np. Kampania Sklepy Wolne od Futer.

Dobre zmiany

Marka Solar, chcąc odświeżyć swój wizerunek, w 2015 roku zdecydowała się na zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej. Takie zmiany są niezwykle istotne szczególnie w tak dynamicznej branży, jaką jest moda. Nowy znak firmowy marki składa się z dwóch uzupełniających się elementów – klasyczny logotyp koresponduje z eleganckim i kobiecym sygnetem. Logotyp Solar jest minimalistyczny oraz ponadczasowy. Z kolei szlachetny sygnet, pełniąc funkcję ozdobną, stanowi dopełnienie logotypu. Oba elementy są stosowane osobno, w zależności od nośnika. Nowa identyfikacja przez swoją różnorodność jest elastyczna, dostosowana do potrzeb dzisiejszego rynku komunikacji. W nowym znaku firmowym zachowano ponadczasową czerń i biel, z przewagą tej drugiej, przez co całość wyróżnia się subtelnym charakterem i świeżością designu.

Follow by Email
LinkedIn
Share