sr2logo
Grupa Pamapol – Odkryciem Roku 2016 - Strony Rynku

Grupa Pamapol – Odkryciem Roku 2016

Odkrycie Roku to nagroda dla innowacyjnych produktów i usług, które pomimo krótkiego funkcjonowania na rynku potrafią wzbudzić zaufanie konsumentów. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła nowa, ciekawa i skuteczna kampania reklamowa. 

6W tegorocznej edycji Laurów Konsumenta Grupa Pamapol zdobyła tytuł Odkrycie Roku 2016 w aż trzech kategoriach produktowych – pasztety Pamapol 90 g z nakładką, dania gotowe z ulepszonym składem oraz konserwy mięsne w słoju marki Spichlerz Rusiecki.

Mocny start  – innowacyjne pasztety z nakładką

Początek roku rozpoczął się dla Grupy Pamapol intensywnie, ponieważ właśnie w styczniu producent wprowadził na rynek pierwsze w 100 proc. drobiowe pasztety z unikatową nakładką, dzięki której produkty zachowują świeżość na dłużej i nie przechodzą obcymi zapachami. – Ta nowość bardzo dobrze się przyjęła nie tylko ze względu na praktyczne rozwiązanie i wygodę użytkowania produktu, ale przede wszystkim ze względu na wyjątkowy skład: wolny od e-składników, glutaminianu sodu, konserwantów czy MOM – mówi Robert Jankowski,
prezes zarządu Pamapol. Na półkach sklepowych konsumenci mogą znaleźć tradycyjny pasztet drobiowy kremowy oraz dwa warianty smakowe: pasztet drobiowy belgijski oraz pasztet drobiowo-pomidorowy.

Odnowione dania gotowe

Uznanie konsumentów zdobyły również dania gotowe marki Pamapol, które charakteryzują się brakiem konserwantów, glutaminianu sodu oraz MOM (mięsa oddzielonego mechanicznie). – Zainwestowaliśmy w badania i na ich podstawie powstały nowe receptury, dzięki którym udało nam się uwolnić dania gotowe od niepożądanych składników, co jest niezwykle istotne dla coraz bardziej świadomego konsumenta, który czyta etykiety i składy produktów. Cieszy nas, że klienci dostrzegli te zmiany – dodaje Robert Jankowski.

Zawsze coś dobrego pod ręką

Konsumenci docenili także Spichlerz Rusiecki – markę premium w portfolio Grupy Pamapol, która jest liderem kategorii konserw mięsnych w słojach. W kwietniu tego roku producent przeprowadził kampanię reklamową dla tej marki, której celem było podkreślenie mnogości sytuacji do konsumpcji konserw oraz łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, które umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy, czy wakacje. – Każda nagroda, jaką otrzymujemy, jest dla nas wartościowa, gdyż utwierdza nas w przekonaniu, że podejmowane przez nas działania są słuszne i dobrze odbierane. Jednak to wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenne, gdyż przyznawane jest przez samych konsumentów, a ich opinia ma dla nas największe znaczenie – dodaje prezes zarządu Pamapol.

Follow by Email
LinkedIn
Share