sr2logo
Shell Helix Ultra – Odkrycie Roku 2016 - Strony Rynku

Shell Helix Ultra – Odkrycie Roku 2016

W pełni syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 otrzymał prestiżowy Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2016 w kategorii oleje silnikowe. To już siódmy tytuł przyznany produktom Shell Helix, wyprodukowanym w innowacyjnej Technologii Shell PurePlus.

720

Od dwóch lat produkty Shell Helix zdobywają kolejne wyróżnienia i nagrody. Co je wyróżnia? Oleje Shell Helix Ultra zostały wyprodukowane na bazie gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystego i klarownego oleju bazowego, praktycznie pozbawionego wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej.1 Oleje te charakteryzują się bardzo wysokim wskaźnikiem lepkości oraz niską temperaturą płynięcia umożliwiającą niezawodne smarowanie w szerokim zakresie temperatur, sięgających nawet do -40˚C.

Nowe oleje Shell Helix Ultra mają też wyjątkowo niską lotność i są odporne na utlenianie. Wszystkie te właściwości przekładają się na wymierne korzyści dla silnika.

Nagrodzony Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 to
w pełni syntetyczny olej silnikowy low-SAPS wyprodukowany w Technologii Shell PurePlus oraz Technologii Aktywnego Oczyszczania, dzięki którym nie traci swoich parametrów w długim interwale czasowym pomiędzy wymianami, co umożliwia jego bezpieczne stosowanie w nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesla. Produkt został opracowany tak, aby zapewnić najlepszą ochronę silnika przed osadami i zużyciem, które mają niekorzystny wpływ na jego osiągi. Skutecznie smaruje całą jednostkę napędową i utrzymuje najwyższy poziom czystości tłoków. Istotną cechą Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30 jest najwyższy wskaźnik lepkości wśród olejów low-SAPS, który powoduje najmniejszy spadek lepkości oleju wraz
ze wzrostem temperatury pracy silnika. Natomiast w niskich temperaturach olej Shell szybciej smaruje silnik niż typowe produkty o lepkości 5W-40, 10W-40 czy 15W-40, co ułatwia jego uruchomienie i lepszy przepływ oleju.

Follow by Email
LinkedIn
Share