sr2logo
Słuchaj i działaj efektywnie - Strony Rynku

Słuchaj i działaj efektywnie

G4 Garage, spółka z wyłącznie polskim kapitałem, istnieje na rynku od 2005 roku. Od kilku lat działalność biznesowa firmy doceniana jest w prestiżowych ogólnopolskich rankingach.

720

6666666

Zarówno wyniki finansowe, jak i dynamika rozwoju spółki zostały wyróżnione w rankingach Diamentów Forbesa oraz Gazel Biznesu „Pulsu Biznesu”. Niemniej jednak, w tym roku jeszcze jedna wyjątkowa nagroda, czyli Laur Klienta – TOP MARKA 2016 w kategorii jakość obsługi w hurtowniach motoryzacyjnych, stała się udziałem spółki. Zarówno zarząd spółki, jak i każdy kolejny pracownik zdają sobie sprawę z faktu, iż to, jak obsługiwani są klienci znacząco wpływa na globalne postrzeganie firmy na rynku motoryzacyjnym. Kluczową grupą wpływającą na jakość kontaktów z kontrahentami są zawsze pracownicy. To właśnie świadomość faktu, iż fundamentem rozwoju każdego przedsiębiorstwa jest w pierwszej kolejności człowiek, decyduje o tym, że G4 Garage dobiera swój zespół z niezwykłą starannością. Nie jest również tajemnicą, że to właśnie aktywna postawa pracowników firmy, mająca swoje odzwierciedlenie nawet w najbardziej prozaicznych obowiązkach, efektywnie wpływa na kreowanie wizerunku G4 Garage jako firmy otwartej na dialog i wychodzącej naprzeciw rosnącym oczekiwaniom kontrahentów. Nastawienie na rozmowę i efektywne poszukiwanie rozwiązań stało się niezwykle ważne nie tylko dla wyznaczania codziennych standardów firmy, ale przede wszystkim okazało się być niezastąpione w pozyskiwaniu szerokiego grona klientów. To umiejętność słuchania i poszukiwania kompromisów pozwoliły G4 Garage stać się znaczącym dostawcą największych polskich motohurtowni, sieci auto-parts oraz sklepów. W dzisiejszym dynamicznym otoczeniu biznesowym G4 Garage stawia na budowanie relacji długofalowych opartych na lojalnej i szczerej współpracy. Zarząd firmy wyraźnie rozumie fakt, iż w czasach, gdy każdy konsument jest na wagę złota, konkurowanie na rynku wyłącznie za pomocą narzędzi cenowych to zdecydowanie za mało. Dlatego też polityka odpowiedzialnej konkurencji stała się nieodłącznym elementem strategii firmy. – To właśnie klient zawsze zajmuje centralną pozycję we wszelkich procesach decyzyjnych, projektowych, czy analitycznych, ponieważ badania rynku jasno dowodzą, że w pierwszej linii jedynie szeroko rozumiana jakość obsługi buduje lojalność konsumentów – mówi Rafał Kowalski, prezes zarządu. – Czerpiemy ogromną satysfakcję z faktu, iż znakiem rozpoznawczym G4 Garage jest kompleksowość połączona z bardzo indywidualnym podejściem do klienta. To właśnie nieustanne śledzenie rynku i trendów sprzedażowych oraz umiejętne odczytywanie potrzeb naszych klientów stanowią wyjątkową wartość dodaną i świadczą o niesłabnącej konkurencyjności G4 Garage w branży motoryzacyjnej.

 

Follow by Email
LinkedIn
Share