sr2logo
Cukier Królewski „przybił” piątkę - Strony Rynku

Cukier Królewski „przybił” piątkę

To już prawie tradycja, że wraz z początkiem roku Cukier Królewski otrzymuje złoty Laur Konsumenta. Tytuł ten przypadł marce już po raz piąty, a dodając elitarne godło Laur Konsumenta Lider Dekady (2004 – 2014), po raz szósty. Za tak ogromnym sukcesem stoją zarówno innowacyjne produkty, jak i nieustanny dialog z konsumentem, który jak uważa producent Cukru Królewskiego, jest kluczem do tego, aby oferta odpowiadała na realne potrzeby rynku.

11Laur Konsumenta to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ogólnopolskich projektów konsumenckich w Polsce. Respondenci wskazują w nim najpopularniejsze produkty i marki w danej kategorii. Według informacji organizatora, aż 26% pytanych twierdzi, że godło na opakowaniu ma wpływ na wybór oznaczonego nim produktu.
– Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy ufają naszej marce, doceniając nie tylko innowacyjność, ale również wysoką jakość produktów. Wszystkie życzliwe słowa, które słyszymy od Państwa podczas spotkań – przy gofrobusie czy lemonbusie – jak i liczne komentarze na fanpage’u „Życie jest słodkie”, są dla nas równie ważne jak nagrody – mówi Beatrycze Grela, dyrektor ds. marketingu i PR w Südzucker Polska S.A.
Marka Cukier Królewski kojarzona jest przede wszystkim z bardzo wysoką jakością, którą ułatwiają zachować m.in. nowoczesne rozwiązania stosowane przez producenta. Coraz więcej produktów tej marki pakowanych jest w szczelne foliowe torebki z samoprzylepnymi etykietami pozwalającymi zabezpieczyć ich brzeg. Niemałym powodem do dumy dla producenta jest również to, że może pochwalić się jako jedyny na rynku cukrem pudrem w młynku, cukrem drobnym w kartonie z zakrętką czy też cukrem perlistym, który wcześniej nie był dostępny dla klienta indywidualnego.
Popularność Cukru Królewskiego związana jest też z intensywną komunikacją z konsumentem. Tradycyjna reklama to jedynie fragment działań marketingowych. Producent bardzo dużo uwagi poświęca komunikacji PR i działaniom niestandardowym. Od trzech lat każdej zimy do wybranych przez internautów miast przyjeżdża gofrobus – symbol akcji „Słodkie gesty”, podczas której za okazywaną sobie wzajemnie życzliwość można otrzymać bezpłatnie gofra z cukrem pudrem. Z kolei w 2015 r. po raz pierwszy nad Bałtyk wyruszył lemonbus. Szerząc nadal ideę życzliwości, tym razem rozdawano pyszną lemoniadę.
– Gofrobus i lemonbus to dość niestandardowe działania marketingowe i warto podkreślić, że jedyne takie prowadzone przez producenta cukru w Polsce. Coraz więcej osób kojarzy gofry i gofrobus z Cukrem Królewskim, a co równie istotne, doskonale wie, jakie są założenia tej akcji. Chcemy nie tylko popularyzować życzliwość, ale również towarzyszyć naszym klientom w radosnych momentach, którymi bez wątpienia są okresy świąt i wakacji – kontynuuje Beatrycze Grela.
Producent marki Cukier Królewski prowadzi również liczne promocje konsumenckie z nagrodami, ale też degustacje w sklepach. Dodatkowo, niezmiernie ważna jest dla niego komunikacja w mediach społecznościowych. Fanpage www.facebook.com/ZycieJestSlodkie jest najpopularniejszy wśród profili wszystkich dostawców cukru w Polsce.

Follow by Email
LinkedIn
Share