sr2logo
COSTA COFFEE najchętniej polecaną kawiarnią w Polsce - Strony Rynku

COSTA COFFEE najchętniej polecaną kawiarnią w Polsce

COSTA COFFEE_01

Jest nie tylko największą siecią kawiarni w Polsce, ale też najpopularniejszą i najchętniej polecaną przez klientów. COSTA COFFEE – bo o niej mowa – to niezwykłe połączenie legendarnej mieszanki kawy Mocha Italia, brytyjskich korzeni, międzynarodowego doświadczenia oraz znajomości polskiego rynku. Tętniące życiem kawiarnie oraz nietuzinkowe kompozycje kawowych smaków i aromatów już podbiły serca Polaków. Wyrazem tej sympatii jest m.in. niedawno przyznany złoty Laur Klienta 2015.

Świadomość Polaków na temat kawy stale rośnie. Coraz więcej osób docenia wysublimowany smak, intensywny aromat oraz niezapomniane chwile spędzone z filiżanką perfekcyjnie zaparzonej Caffè Latte, Cappuccino, Corto czy Flat White. Ponad połowa Polek i Polaków (53%) odwiedzających kawiarnie robi to przynajmniej raz w miesiącu, a z każdym rokiem wskaźnik ten rośnie przynajmniej jednocyfrowo. Najwyżej na liście kawiarnianego „must visit” jest największa sieć kawiarni w Europie i lider polskiego rynku – COSTA COFFEE, której konsumenci przyznali pierwsze miejsce w rankingu Laur Klienta 2015.
Laur Klienta to prestiżowy ogólnopolski projekt konsumencki, który co roku ma za zadanie wyłonić najpopularniejsze marki i produkty w swoich kategoriach. W tegorocznej, XI edycji plebiscytu COSTA COFFEE została wyłoniona jako najczęściej wybierana i najchętniej polecana kawiarnia sieciowa w Polsce, na którą głos oddała blisko 1/3 osób biorących udział w plebiscycie. Tak duża liczba głosów dała COSTA COFFEE pierwsze miejsce, a jednocześnie złoty Laur Klienta 2015.
‒ W COSTA COFFEE goście są najważniejsi. Dlatego też tytuły będące wyrazem ich uznania i sympatii cieszą nas podwójnie. Niezmiennie dążymy do tego, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i absolutnie nie zamierzamy osiąść na tym, jakże prestiżowym Laurze. Będziemy dalej konsekwentnie realizować strategię naszego rozwoju, opartą na dbałości o jakość, bogatym, międzynarodowym doświadczeniu i dopasowaniu działań do lokalnego rynku. Już teraz nasza sieć jest zdecydowanym liderem na kawiarnianym rynku, a wciąż mamy apetyt na więcej. Nadchodzące miesiące i lata będą dla nas czasem jeszcze bardziej intensywnej pracy ‒ mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu COSTA COFFEE POLSKA.
COSTA COFFEE POLSKA planuje nie tylko dalej przodować w branży, ale także zwiększać przewagę nad konkurencją i jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania i potrzeby miłośników kawy. Spółka wprowadza do oferty liczne nowości, otwiera nowe lokale oraz pracuje nad formatami i konceptami biznesowymi, które przyczynią się do rozszerzenia działalności marki COSTA w Polsce.
Ulubiona sieć kawiarniana Brytyjczyków jest już obecna w ponad 33. krajach na całym świecie. W Polsce perfekcyjnie zaparzonej kawy na bazie doskonałej mieszanki Mocha Italia można spróbować
m.in. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu i Lublinie. COSTA COFFEE stawia na dalszą ekspansję. W perspektywie najbliższych miesięcy perfekcyjnie parzonej kawy prosto z serca Londynu będzie można napić się już w 115 kawiarniach COSTA COFFEE w 18 miastach Polski i z ok. 220 kawomatów samoobsługowych COSTA EXPRESS.
Rozwój COSTA COFFEE napędza wzrost całej branży. Rynek markowych kawiarni wart jest obecnie ok. 500 mln zł i ‒ jak wynika z rynkowych prognoz ‒ będzie dalej rósł w tempie 6-7% rocznie m.in. dzięki COSTA COFFEE. Za ok. 5-7 lat liczba kawiarni tej sieci podwoi się, a liczba urządzeń vendingowych COSTA EXPRESS wzrośnie do 550-600. Już wkrótce COSTA COFFEE stanie się ulubioną siecią kawiarni dla jeszcze większej liczby polskich konsumentów, docierając do nich w ok. 800 punktach w całym kraju.

 

Follow by Email
LinkedIn
Share