sr2logo
PizzaPortal.pl wyróżniona przez konsumentów - Strony Rynku

PizzaPortal.pl wyróżniona przez konsumentów

Do grona laureatów tegorocznej edycji prestiżowego, ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta 2015 dołączyła właśnie PizzaPortal.pl – największa platforma do zamawiania jedzenia online. Nagroda przyznana serwisowi potwierdza jego mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność marki i przede wszystkim wysoką ocenę i zaufanie, jakimi darzą go użytkownicy. 

8– Dziękujemy wszystkim konsumentom, którzy tak pozytywnie ocenili serwis PizzaPortal.pl. To właśnie klienci i ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Specjalnie z myślą o nich wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, nieustannie modyfikujemy ofertę i dostosowujemy interfejs tak, aby był on jak najbardziej intuicyjny. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasza platforma spotkała się z tak dużym uznaniem – mówi Lech Kaniuk, dyrektor generalny PizzaPortal.pl.
PizzaPortal.pl jest jednym z największych i najszybciej rozwijających się w Polsce serwisów internetowych umożliwiających zamawianie jedzenia przez internet. Działa na polskim rynku od 2010 r. i skupia oferty największej liczby restauracji. Jest to innowacyjna platforma, za pomocą której wygodnie, bez wychodzenia z domu zamówimy posiłek dostosowany do naszych kulinarnych preferencji. Dzięki serwisowi nie musimy tracić czasu na przeszukiwanie sieci, aby znaleźć interesującą nas restaurację – po podaniu adresu natychmiast wyświetlają się wszystkie lokale, które dostarczą posiłek we wskazane miejsce.

Co ciekawe, PizzaPortal.pl współpracuje nie tylko z pojedynczymi lokalami gastronomicznymi, ale nawiązuje relacje handlowe ze znanymi na całym świecie sieciami restauracji np. z McDonald’s. Na www.pizzaportal.pl i w specjalnie opracowanej aplikacji mobilnej użytkownicy mogą wybierać dowolne pozycje z aktualnej oferty McDonald’s i za pomocą kilku kliknięć złożyć zamówienie.
Strategia działania firmy to przede wszystkim jasno sprecyzowane cele, nie tylko te ekonomiczne, m.in.: posiadanie największego w Polsce katalogu sprawdzonych i godnych zaufania restauracji o różnym profilu kulinarnym, możliwość płacenia online za zamówienia, wprowadzenie aplikacji na każdy system operacyjny oraz wysoki standard obsługi klienta (w tym także dla osób głuchoniemych). Właściciele serwisu dbają także o środowisko naturalne – właśnie rozpoczęli pracę nad tzw. ecodostawą (zamówienia będą dowożone do klientów elektrycznymi samochodami).
PizzaPortal.pl stawia na niestandardowe rozwiązania dotarcia do klienta, np. specjalnie z myślą o turystach stworzono „Rozmówki Kulinarne PizzaPortal.pl”, czyli zestaw zabawnych podpowiedzi, jak z humorem reagować na różne zaskakujące sytuacje w podróży. Ciekawym dodatkiem urozmaicającym tę ideę są krótkie komiksy obrazujące najbardziej typowe życiowe sytuacje wraz z tłumaczeniami specyficznych wyrażeń niezbędnych do porozumienia się nie tylko w zagranicznych restauracjach. Rozmówki, oprócz tradycyjnej drukowanej wersji, dostępne są także online na blogu PizzaPortal.pl. W artykułach regularnie poruszane są wszystkie tematy powiązane z jedzeniem, ciekawe konkursy oraz trochę nowości ze świata nowoczesnych technologii.

Follow by Email
LinkedIn
Share