sr2logo
Stawiamy na rozwój! - Strony Rynku

Stawiamy na rozwój!

Wojtex to operator takich marek jak Biesiadowo, Western Chicken, Rybkodajnia czy Crazy Piramid Pizza. W tym roku największa w Polsce sieć pizzerii Biesiadowo otrzymała aż dwa wyróżnienia w kategorii pizzerie sieciowe: pierwszym jest złoty Laur Konsumenta 2015, drugim Grand Prix dla marki, która od wielu lat plasuje się w ścisłej czołówce nagrodzonych. Natomiast koncept Crazy Piramid Pizza zdobył wyróżnienie w ogólnopolskim plebiscycie popularności.

5

– Nagrody te to dla nas bardzo cenne wyróżnienia. Ich zdobycie wiąże się bezpośrednio z zaufaniem najważniejszych ekspertów, czyli konsumentów. Cieszymy się, że możemy serwować naszym klientom dania najwyższej jakości i zachowywać najwyższe standardy obsługi klienta. Cieszy nas, że te starania zostały docenione – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.
Biesiadowo należy do najszybciej rozwiających się sieci franczyzowych na rynku gastronomicznym w Polsce. Koncept jest niezwykle atrakcyjny ze względu na oryginalny wystrój restauracji, który przypomina wiejską chatę, zachwycając tym samym przytulnością i prostotą. Drewniane stoły i ławy, słomiane strzechy nad barem – to wszystko zwraca uwagę i przyciąga klientów.
W chwili obecnej firma Wojtex jest operatorem aż sześciu franczyzowych konceptów gastronomicznych, co czyni ją największym w kraju multifranczyzodawcą. Poza wyróżnionymi sieciami pizzerii Wojtex oferuje również koncepty takie, jak Western Chicken – kurczak w panierce, Rybkodajnia – smażalnia ryb, kawiarnie Coffeeloffee oraz lodziarnię Mangatto.

– Nasza oferta nie ogranicza się jedynie do lokali stacjonarnych. Przy konceptach Rybkodajnia i Mangatto istnieje możliwość uruchomienia przyczepy gastronomicznej. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i elastycznie podchodzimy do ich potrzeb, dlatego każdy z naszych projektów możemy dopasować do potrzeb rynku, oferując lokale stacjonarne, wyspy w galeriach handlowych czy rozwinięcie dotychczas istniejącego lokalu o nasze wyposażenie oraz wiedzę – dodaje Goduński.

Kawa i lody z nową strategią

Firma wciąż się rozwija, nawiązuje współpracę z nowymi dostawcami spełniającymi wysokie wymagania dotyczące jakości produktów. Rozwija także nowe lokale pod marką Coffeeloffee.
– To najmniejszy w Polsce koncept kawowy, jeśli chodzi o powierzchnię lokali – stwierdza Wojciech Goduński. – Dlatego liczymy, że uda nam się go prężnie rozwinąć. Mamy na to kilka pomysłów. Chcemy, aby pod tym logo działały zarówno małe punkty, jak dotychczas, ale też duże kawiarnie. Z czasem planujemy również wejść we współpracę ze stacjami benzynowymi.
Strategia dotycząca rozwoju marki zapowiada m.in. obniżenie pakietu startowego dla franczyzobiorców
z 25 do 20 tys. zł, a także zmniejszenie kosztów działalności dzięki niższym cenom zakupu kawy i dużej sile przebicia operatora.
Oprócz kawiarnii, firma posiada również lodziarnię rozwijaną pod marką Mangatto, która będzie rozbudowywana w kilku różnych formach: lokale stacjonarne, wyspy w galeriach handlowych, przeczepy gastronomiczne czy okienka podawcze.
– Proponujemy naszym franczyzobiorcom w pełni wyposażone przyczepy gastronomiczne. Będą w nich sprzedawane lody z automatu, gofry, rurki z kremem, soki oraz lemoniada. Koszt takiej inwestycji to 55 tys. zł – podsumowuje Goduński.

Follow by Email
LinkedIn
Share