sr2logo
Lato 2015 – WIELKIE GRECKIE WAKACJE dla całej rodziny - Strony Rynku

Lato 2015 – WIELKIE GRECKIE WAKACJE dla całej rodziny

Grecos Holiday to jeden z wiodących na rynku touroperatorów, określony przez serwis branżowy „Rzeczpospolitej” mianem najbardziej rentownego z dużych biur w 2014 r., z ratingiem na poziomie oceny AA. I w końcu specjalista w dziedzinie greckich wakacji. W tym roku stawia na zrównoważony rozwój i spokojne 10 procent wzrostu. 

dddOd ponad 10. sezonów Grecos jest organizatorem wakacji dla setek tysięcy Polaków. Firma oferuje kompleksowo przygotowane wyjazdy turystyczne zawierające przelot, pobyt w hotelu, ubezpieczenie, transfery oraz opiekę rezydentów. Klienci Grecosa latają na wielkie greckie wakacje z dziesięciu lotnisk w Polsce. Jako specjalista wyjazdów wakacyjnych do Grecji, oferuje największy wybór słonecznych plaż – 18 najpiękniejszych miejsc wybranych przez znawców Grecji oraz skąpaną w słońcu Majorkę. – Sezon 2015 to dla nas rok zrównoważonego rozwoju. Planowany wzrost na ten rok to spokojne 10 procent – mówi Wojciech Skoczyński, prezes spółki – Ciągle nam mało Grecji, dlatego wciąż rozwijamy naszą ofertę, nieustannie odkrywamy dla Polaków nowe, nieznane dotąd szerzej miejsca, ale chcemy, żeby dynamika, którą osiągnęliśmy w ostatnich latach, stanowiła solidną podstawę do dalszego budowania marki Grecos i optymalnej organizacji firmy, dlatego w tym roku nie planujemy skokowych wzrostów. Dopasowujemy produkt Grecosa do różnych segmentów potrzeb, stąd taka waga oferty rodzinnej w naszych tegorocznych działaniach. Stawiamy także na jakość zarówno w zakresie oferty produktowej, jak i serwisu – kontynuuje Skoczyński. Silną stroną operatora jest szeroka oferta dostosowana do zróżnicowanych potrzeb turystów.

Lato 2015 to trzy kolejne nowości: Santorini, Mykonos i Skopelos w ofercie pobytowej. W 220. hotelach znajdziemy aż 40 z Klubem Delfinki, czyli tych z ofertą przygotowaną specjalnie dla rodzin z dziećmi. Z 10. lotnisk w Polsce odbywa się aż 77 lotów tygodniowo.  Z oferty Grecosa warto polecić, oprócz tej regularnej pobytowej, ofertę wakacji „2w1” – połączenie wypoczynku na dwóch wyspach i zwiedzanie ich podczas jednego urlopu „dwa tygodnie na pół” albo „tydzień na pół”.

– Chcemy być przewodnikami nie tylko po Grecji, ale także pomagać w rozstrzyganiu dylematów pojawiających się często przy wyborze rodzinnych wakacji – rozwijamy zatem poradnikową część naszej komunikacji – mówi Skoczyński – W tym roku skupiamy się na dzieciach, wydaliśmy więc katalog dedykowany rodzinom z dziećmi. W naszej ofercie na Lato 2015 klienci znajdą aż 40 hoteli, w których działać będzie Klub Delfinki. Żaden inny polski touroperator nie ma tylu klubów w jednym kraju. Animacje będą prowadzone dla dzieci w wieku od trzech do dziesięciu lat, a kluby będą działać od 15. czerwca do 15. września, a w niektórych hotelach nawet od 1. czerwca do 30. września – to najdłużej działające polskie kluby animacyjne dla dzieci – dodaje Skoczyński.

Grecos stał się specjalistą od greckich wakacji na polskim rynku. Co ważne, dla touroperatora Grecja to nie tylko turystyczna destynacja – to osiemnaście światów w jednym. Sukcesem spółki jest zrealizowanie planów i założeń w odniesieniu do poprzedniego sezonu z nieplanowaną nawiązką, z zachowaniem dotychczasowej rentowności. – Udało nam się zachęcić Polaków do odkrywania Grecji nieoczywistej, poza najpopularniejszymi destynacjami i największymi hotelami, na różne sposoby – poczuli „Smak prawdziwej Grecji” wybierając kameralne obiekty, dali się oczarować willami z prywatnymi basenami na Lefkadzie, wracają z nami na Kefalonię, Skiathos, czy Lesbos – podkreśla Skoczyński.

Follow by Email
LinkedIn
Share