sr2logo
Mondial Assistance – tegoroczny laureat nagrody Laur Konsumenta – Grand Prix 2015 - Strony Rynku

Mondial Assistance – tegoroczny laureat nagrody Laur Konsumenta – Grand Prix 2015

Mondial Assistance jest firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom, a dbałość o wysoką jakość obsługi ma wpisane w korporacyjne DNA.

Od hydraulika po lekarza
mnMiędzynarodowe doświadczenie to część know-how, które uzupełnia 16 lat istnienia firmy w Polsce. Pozwala jej to na dostarczanie najwyższej jakości usług na lokalnym rynku. W naszym kraju Mondial Assistance dysponuje siecią ponad 4000 podwykonawców najróżniejszych specjalności. Gwarantują oni pomoc nawet w najbardziej niecodziennej sytuacji, o każdej porze i w każdym miejscu w kraju. Istotą działania assistance jest współpraca pomiędzy koordynatorami i różnorodnymi specjalistami, bezpośrednio interweniującymi na miejscu zdarzenia. Firma co roku pomaga też tysiącom polskich turystów za granicą.

Najważniejsi są ludzie
Budowanie zaufania klientów w dużej mierze opiera się na kapitale, jakim są pracownicy. Jakość usług ma swoje źródło w jakości postaw ludzkich. Mając do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia informatyczne i telekomunikacyjne, zespół jest w stanie opanować najtrudniejsze i najbardziej nieoczekiwane sytuacje.

Jakość wynika z precyzyjnie realizowanych standardów. Monitorowany jest każdy element procesu obsługi klienta. Począwszy od kontroli jakości rozmów koordynatorów assistance, przez proces badania satysfakcji klientów, którzy skorzystali z usług, skończywszy na przejrzystym procesie obsługi reklamacji. Jakość kontrolowana jest nie tylko wewnętrznie, ale również poprzez zewnętrzne instytucje badające standardy zarządzania relacjami z klientem.

– Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do centrum operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji – mówi Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance. – Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy.


 

50 milionów telefonów co roku

Grupa Mondial Assistance jest międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Organizacją usług pomocowych zajmuje się od 1950 roku. Dziś dysponuje 28. Centrami Operacyjnymi zlokalizowanymi na 5. kontynentach. Cała sieć to 118 korespondentów i 400 000 usługodawców, do tego kilkanaście tysięcy wykwalifikowanych pracowników mówiących w 58. językach. Dzięki globalnemu zasięgowi Mondial Assistance ma możliwość skutecznego i szybkiego działania
24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

Follow by Email
LinkedIn
Share