sr2logo
Trzy Laury w trzy lata – Jula doceniona przez klientów - Strony Rynku

Trzy Laury w trzy lata – Jula doceniona przez klientów

Drugi rok z rzędu klienci przyznali JULA złoty Laur Klienta w kategorii Multimarkety Dom i Ogród. Szwedzka sieć od ponad trzech lat zdobywa w Polsce sympatię kupujących. W pierwszym roku działalności zdecydowali oni o przyznaniu Lauru Klienta w kategorii Odkrycie Roku, a teraz doceniają zalety konceptu JULA po raz kolejny wyróżniając sklep w swoich głosowaniach złotem. 

jula

Jula – sklep inny niż wszystkie

Jula to zupełnie nowy dla Polski koncept sklepu. W 11. sklepach w 10. miastach klienci mają okazję poznać zupełnie inną, nieznaną dotąd w Polsce formułę. Tylko tu, w jednym miejscu można kupić zarówno narzędzia do remontu domu, produkty do ogrodu i garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, AGD czy akcesoria motoryzacyjne. Jula to miejsce, gdzie każdy odwiedzający znajdzie dla siebie coś niezwykłego. Szeroki wybór gwarantuje asortyment ponad 14 000 wyselekcjonowanych produktów nie tylko renomowanych marek, lecz także marek własnych stworzonych na wyłączny użytek Jula, które zdążyły już zyskać uznanie w Skandynawii.

Klienci doceniają Jula

Prócz szerokiej oferty kupujący doceniają również strategię marki zza Bałtyku – sprzedaż wysokiej jakości różnorodnych produktów w niespodziewanie przystępnych cenach. Dzięki tym atrybutom w dwa lata od rozpoczęcia działalności Jula zdobyła już szereg nagród, w tym te przyznawane przez samych kupujących – najważniejszych dla skandynawskiej marki. Wśród wyróżnień znajdziemy: dwie Gwiazdy Jakości Obsługi Klienta 2014 i 2015, Laur Klienta Odkrycie Roku 2013, złoty Laur Klienta 2014 w kategorii Multimarkety Dom i Ogród, tytuł Odpowiedzialnego Pracodawcy Lidera w Branży Handlowej 2014, nagrodę branży – Big Box Retailer of the Year 2013, czy tegoroczny złoty Laur Klienta 2015 w kategorii Multimarkety Dom i Ogród.
Najważniejszy jest człowiek

Jula wyróżnia się także, charakterystycznym dla szwedzkiej kultury, etosem pracy. Wszyscy zatrudnieni wspólnie pracują na dobrą atmosferę w firmie, a ponieważ w Jula najważniejsi są ludzie, firma dba o nich. Dzięki takiemu podejściu pracownicy na wszystkich szczeblach mają poczucie komfortu oraz odpowiedzialnie angażują się w wykonywaną pracę. W efekcie zadowolony i spełniony pracownik to także zadowolony klient, co jest nadrzędnym celem w Jula. Przyznany przez kupujących Laur Klienta jest najlepszym dowodem, że udaje się ten cel osiągać także w Polsce.

Rodzinne przedsięwzięcie

Jula jest rodzinną firmą, założoną ponad 35 lat temu. Do dziś u podstaw jej działania leżą te same zasady opierające się na współtworzeniu sukcesu firmy przez każdego: od właściciela do pracownika. Założyciele Jula są żywo zainteresowani jej codziennym funkcjonowaniem i mają ogromny wkład w dzisiejszy wizerunek firmy. W listopadzie ubiegłego roku liczba pracowników Jula przekroczyła 2700 osób. Na sieć składa się dziś ponad 78 sklepów na terenie Szwecji, Norwegii i Polski, a liczba ta stale rośnie – ostatnio, dzięki ekspansji w Polsce.

Doceniony koncept

Wszystkie cechy koncepcji biznesowej Jula: unikatowa formuła, atmosfera pracy, wysoka jakość obsługi klienta, filozofia, dobór i jakość produktów są doceniane przez klientów wszędzie tam, gdzie sklepy Jula są obecne. W Polsce klienci także dostrzegli unikatowość tej marki przyznając jej szereg nagród.

Follow by Email
LinkedIn
Share