sr2logo
Laur po raz drugi - Strony Rynku

Laur po raz drugi

bambCharakterystyczne lodziarnie działające pod szyldem Lody Bonano, znane właściwie w całej Polsce ze sprzedaży kultowych już lodowych „świderków”, zostały docenione przez konsumentów. Marka otrzymała prestiżowy tytuł złoty Laur Konsumenta 2015. W ubiegłym roku jeden z jej produktów został nagrodzony Laurem Klienta Odkrycie 2014. Pierwsza lodziarnia marki Lody Bonano powstała w 2003 roku w Białymstoku. Dziś to największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce. W nadchodzącym sezonie Lody Bonano będą dostępne w ponad 200. miejscach w całym kraju oraz w Chorwacji, Belgii i Anglii. Najpopularniejszym produktem lodziarni są „świderki”, dostępne w ponad 30. rodzajach smaków i wielu formach. Firma prowadzi dwie własne lodziarnie, pozostałe punkty działają w ramach dynamicznie rozwijającej się franczyzy. W ubiegłym roku funkcjonowało 175 lokali pod jej szyldem. W tym roku lista wydłuży się o ponad 50 kolejnych. Co ciekawe, blisko połowa spośród nowych lodziarni to punkty otwierane przez dotychczasowych franczyzobiorców. To najlepszy dowód na to, że ten sprawdzony już w tak wielu miejscach w Polsce pomysł na franczyzę jest strzałem w dziesiątkę i pozwala z większym spokojem podejmować ryzyko związane z uruchamianiem nowego biznesu.
Do dyspozycji franczyzobiorców pozostaje kilka konceptów na prowadzenie tego biznesu: stacjonarna lodziarnia, wyspa lodowa w galerii, strefa Lody Bonano w działającej restauracji, Bonano Holiday oraz koncept dostępny od tego roku – Lodobus. Część nowych lodziarni powstanie w nadmorskich kurortach turystycznych, w których zostaną uruchomione koncepty Bonano Holiday, które z założenia działają tylko w okresie sezonu wakacyjnego od czerwca do końca sierpnia. Lodziarnie Lody Bonano oprócz „świderków” posiadają w sprzedaży również shake’i, jogurty i granity. Sieć sprzedaje lody produkowane przez firmę Multi-Ice specjalnie dla potrzeb marki Lody Bonano. W lokalach działają polskie maszyny do lodów Hard-Ice.

Follow by Email
LinkedIn
Share