sr2logo
Laur Konsumenta dla VIFON i TaoTao - Strony Rynku

Laur Konsumenta dla VIFON i TaoTao

TAN-VIET International S.A.to importer i dystrybutor spożywczych produktów orientalnych, wiodące przedsiębiorstwo tej branży w Polsce. Do produktów wyróżniających się w ofercie handlowej należą zupy błyskawiczne marki VIFON. Marka ta, będąc czołowym graczem kategorii, zapewnia konsumentom także innowacyjne dania błyskawiczne, zupy błyskawiczne w saszetkach oraz sosy orientalne. Szczególną pozycję w portfolio TAN-VIET zajmuje również marka TaoTao, która od lat jest numerem 1 w kategorii sosów orientalnych i makaronów orientalnych. Wśród produktów tej marki znajdziemy także inne propozycje dostarczające inspiracji kulinarnych, wyrazistych smaków i aromatów w kuchni: marynaty, warzywa, owoce, grzyby, dodatki kulinarne, fixy oraz przekąski.

vif
Sukces – złoty Laur Konsumenta 2015dla marki VIFON

W tym roku marka VIFON została po raz kolejny wyróżniona prestiżowym godłem złoty Laur Konsumenta 2015. Jest to wyraźne podkreślenie pozycji i znaczenia marki na rynku polskim. Jak wskazuje organizator plebiscytu: „Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu. VIFON uzyskał w nim najwyższe wyniki, a tym samym znalazł się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek”.
Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach i miskach. Doceniana także za wprowadzanie nowości w postaci zup w saszetkach oraz dań błyskawicznych Lunch Box. Lunch Boxy VIFON to innowacyjne dania błyskawiczne z kluskami ryżowymi lub pszennymi, wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka. Marka VIFON z powodzeniem funkcjonuje również w kategorii sosów orientalnych. Produkty
VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.

Sukces – srebrny Laur Konsumenta 2015 dla marki TaoTao

Marka TaoTao to zdecydowany lider na rynku sosów orientalnych i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat. Wieloletnia wysoka pozycja marki zaowocowała w tym roku kolejną nagrodą w postaci srebrnego Lauru Konsumenta 2015. Zgodnie z zasadami organizatora projektu, wyróżnienie przyznawane jest każdego roku najpopularniejszym markom w swoich kategoriach. W portfolio marki TaoTao znaleźć można takie właśnie produkty – niekwestionowanych liderów: sos sojowy, sos chili słodko-pikantny i słodki oraz makarony ryżowe (nitki, wstążki).
Marka TaoTao to bogata gama sosów orientalnych (chili, sojowe, rybny), makaronów orientalnych (ryżowe, pszenne, chińskie). Ponadto w regularnej ofercie dostępne są również marynaty, warzywa, owoce, grzyby, przekąski oraz dodatki kulinarne, które doskonale odzwierciedlają orientalny charakter marki. Produkty cenione są przede wszystkim za swoją wysoką jakość, oryginalność oraz bogactwo smaków i aromatów charakterystycznych dla kuchni Dalekiego Wschodu. Konsumenci odkrywają kulinarne inspiracje używając produktów TaoTao nie tylko do potraw azjatyckich, ale także urozmaicając nimi tradycyjne polskie i europejskie potrawy. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez konsumentów* i gwarantują im kulinarną satysfakcję.

Follow by Email
LinkedIn
Share