sr2logo
Selgros – ulubioną firmą klientów po raz szósty! - Strony Rynku

Selgros – ulubioną firmą klientów po raz szósty!

Dla wielu przedsiębiorców – właścicieli sklepów, restauratorów czy nawet mniejszych hurtowników hale Selgros Cash&Carry są ulubionym miejscem dokonywania zakupów. Bogaty asortyment spożywczy i przemysłowy, towary najwyższej jakości w korzystnych cenach, szeroka oferta świeżych produktów, a przede wszystkich wspaniała obsługa – powodują, że klienci wiążą się z Selgros na lata. Doceniając wszystko to, co firma im oferuje, klienci przyznali Selgros Cash&Carry po raz kolejny złoty Laur Klienta w kategorii sieci hurtowni handlowych.

1

Otrzymany po raz szósty z rzędu złoty Laur Klienta to nagroda dla kierownictwa i pracowników Selgros za konsekwentny, wieloletni wysiłek na rzecz zapewnienia swoim klientom najlepszej oferty i komfortu zakupów. Klienci Selgros podkreślają, że firma jest bardzo przyjazna przedsiębiorcom, a otwarci i serdeczni pracownicy zawsze chętnie służą pomocą.

– Bardzo dziękujemy naszym klientom za przyznanie nam po raz kolejny złotego Lauru Klienta w kategorii sieci hurtowni handlowych. Cieszymy się, że nasza praca jest doceniona przez najważniejsze dla nas osoby, czyli naszych klientów – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor ds. marketingu Selgros Cash&Carry.

Doskonałe warunki zakupów

Selgros zapewnia swoim klientom komfortowe warunki zakupów, jednocześnie opiekując się nimi w trakcie zakupów w hali, jak i poza nią. Firma regularnie modernizuje też swoje hurtownie, tym samym dba nieustannie o podnoszenie standardu dokonywania zakupów.
Hurtownie są nowoczesne, przestronne, łatwo się w nich poruszać. Działy są przejrzyście opisane, a towary dobrze oznaczone. Przejrzyste ułożenie produktów sprawia, że kupujący mają możliwość swobodnego porównania i wyboru towaru, a znajdujące się w ofercie promocyjnej artykuły wyróżnione są na regałach za pomocą dodatkowych oznaczeń.
Wdrożony w hurtowniach system zarządzania towarem pozwala błyskawicznie odnaleźć szukany produkt i dostarczyć do koszyka klienta. Centralny system komputerowy gwarantuje również zgodność etykiet cenowych na regałach z tymi znajdującymi się w kasach.

Niezawodna jakość obsługi

Klienci Selgros podkreślają życzliwość i profesjonalizm pracowników firmy, którzy są doskonale wyszkoleni i posiadają dużą wiedzę na temat oferty. Żadna prośba czy pytanie skierowana do pracownika nie pozostaje bez odpowiedzi.

Dla wygody klientów przedstawiciele firmy odwiedzają ich również w: restauracjach, hotelach, sklepach i mniejszych hurtowniach – miejscach prowadzenia przez nich biznesu. W czasie tych spotkań poznają oczekiwania klientów, a także przedstawiają najnowszą ofertę Selgros. Kolejną okazją do wymiany opinii są spotkania organizowane z klientami w poszczególnych hurtowniach.
– Zależy nam na prowadzeniu ciągłego dialogu z klientem, ponieważ dzięki niemu możemy zdobyć cenne informacje, o jakie produkty i usługi warto wzbogacić naszą ofertę. Pilnujemy też, by w hurtowniach nie brakowało nowości rynkowych i premier targowych. Dodatkowo we wszystkich halach organizujemy prezentacje produktów oraz stałe degustacje na stoiskach promocyjnych, aby klienci mogli jeszcze lepiej zapoznać się z oferowanym przez nas asortymentem – dodaje Cezary Furmanowicz, dyrektor ds. marketingu Selgros Cash&Carry.
Selgros Cash&Carry zapewnia również dodatkowy serwis dla branży HoReCa. Klienci mogą m.in. liczyć na bezpłatny dowóz zakupionego towaru w odpowiednich warunkach chłodniczych do własnych lokali oraz korzystać ze specjalnie przygotowywanej dla nich oferty asortymentowej.

Bogactwo asortymentu

Klientów od lat przyciąga do Selgros duży wybór wysokiej jakości towarów w korzystnych cenach. Sprzedawane w hurtowniach Selgros owoce, warzywa, pieczywo, produkty mleczne, mięso oraz ryby i owoce morza wyróżnia smak oraz świeżość. Każda z 16. hurtowni posiada jeden z najszerszych asortymentów na rynku, począwszy od artykułów spożywczych po przemysłowe, chemię gospodarczą czy odzież. W poszczególnych hurtowniach bogatą ofertę uzupełniają produkty pochodzące od dostawców lokalnych np. producentów wyrobów mlecznych czy mięsnych. Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce oraz w Unii Europejskiej firma Selgros posiada wdrożony system HACCP, zapewniający najwyższą jakość i świeżość towarów, dając możliwość pełnej kontroli nad produktem, zaczynając od produkcji, a kończąc na momencie sprzedaży.

Dodatkowe korzyści

Selgros Cash&Carry oferuje bardzo rozwinięty system programów bonusowo-rabatowych, dzięki któremu klienci mogą zyskać nawet 5-procentowy rabat na zakupy. Innym przykładem jest „Program Premia”, za pomocą którego uczestnicy kupując określone towary wymieniają zebrane punkty na nagrody. Najnowszym dzieckiem Selgros jest wprowadzony w ubiegłym roku Program Selgros Partner, będący pakietem atrakcyjnych rabatów i specjalnych warunków zakupowych na towary i usługi partnerów firmy Selgros w Polsce. Klienci dokonujący regularnych zakupów w hurtowniach mają również okazję uczestniczyć w specjalnych loteriach, organizowanych z okazji uroczystych wydarzeń w historii firmy.

Follow by Email
LinkedIn
Share